Gå til innhold

Hva studerer dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest VictoriaSecret*

Jeg har en bachelorgrad i samfunnsfag, og studerer nå internasjonal markedsføring. Planen er å ta en mastergrad i internasjonal markedsføringsledelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte juss og har en master i rettsvitenskap. Stortrivdes på studiet, men fikk meg en skikkelig nedtur da jeg begynte i arbeidslivet. Fra å være "fri som fuglen" i flere år var det en stor overgang å plutselig "måtte" dra på jobb (selv om jeg var flere timer på skolen i uka da jeg studerte enn jeg var på jobb da jeg begynte å arbeide - det var selve "tvangen" jeg ikke helt klarte å venne meg til), i tillegg var jobben direkte uinteressant. Selv om jeg bare jobbet der i ca 1 år så vurderte jeg flere ganger å studere noe annet fordi jobbtilbudene for jurister er begrenset her jeg bor, og jeg såg på muligheten for å få en juristjobb som jeg kom til å trives i som små. Men nå har jeg fått drømmejobben og er igjen fornøyd med studievalget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førsteåret på grunnskolelærerutdanning, 5-10. klasse og stortrives :D Har norsk og engelsk som fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor i statsvitenskap - kjempemorro!

Jeg er ferdig i vår, så enten går jeg rett på master, eller så hopper jeg på pedagogikk og blir lærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interiørarkitekt. :jepp:

Hvor utdannet du deg? Og hvordan type jobb har du? :-)

Lurer på å gå innenfor det samme selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Instamatic

er "ferdig" utdannet musikalartist og nesten halvveis utdannet til dommersekretær.

Er kjempefornøyd med utdanningsvalgene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...