Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva studerer dere evt. har studert? Og er dere fornøyd med valget?

Jeg er bare litt nysgjerrig. :)

Skrevet

Oj, burde vel kanskje skrive hva jeg studerer også.

Jeg studerer matematikk og økonomi, og stortrives med det. Studie jeg valgte som 19-åring viste seg å være helt feil, så dette er andre gang jeg begynner å studere. Nå er jeg sikker på at jeg har valgt riktig, og det føles herlig! Det er så mye lettere å oppnå gode resultater med en genuin interesse for faget. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tidligere studert kunst og nå studerer jeg litteratur :)

Jeg har valgt ut fra interesser, og er kjempefornøyd med valget!

Gjest Delphina
Skrevet

Har studert meteorologi, og skal vel ta en titt på luft kvalitet og met. når jeg kaster meg på mastergraden.

Skrevet

Har en bachelor i økonomi, men begynte på sykepleien istede for å begynne å jobbe. Angrer ikke et sekund, og stortrives! :jepp:

Skrevet

Studerer sivilingeniør :)

Skrevet

Utdannet dataingeniør. Hoppet på studiene rett etter vgs, og har ikke angret. :)

• Liker 1
Skrevet

Har en bachelor i økonomi, men begynte på sykepleien istede for å begynne å jobbe. Angrer ikke et sekund, og stortrives! :jepp:

Samme her! :D

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Jeg studerer estetikk, men jeg kommer til å bytte studie til høsten. Det var ikke slik jeg hadde sett for meg.

Skrevet

Hotelledelse

Skrevet

Har studert bachelor i sosialantropologi med spansk og interkulturell forståelse. Studerer bachelor i internasjonal markedsføring nå. Alt av interesse:)

• Liker 1
Skrevet

Studerer til bachelor i audiologi. Veldig fornøyd med valget :-)

Skrevet

Allmennlærerutdanningen i fire år. Går nå andre og siste år på bachelor i engelsk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Studerer spesielpedagogikk.

Skrevet

Går på førskolen, endelig. Har ventet i mange år på den muligheten og jeg stortrives :)

Skrevet

Jeg har tidligere studert kunst og nå studerer jeg litteratur :)

Jeg har valgt ut fra interesser, og er kjempefornøyd med valget!

Studerer litteratur jeg òg. Stortrives virkelig med det. Jeg gleder meg til hver eneste forelesing. Digger virkelig studenthverdagen for tiden^^

Skrevet

Byrja å studere til bachelor i engelsk, men fant ut at det ikkje var "meg", så eg slutta.

Skal byrje på førskulelærarutdanning til hausten, og gledar meg valdsamt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...