AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hva studerer dere evt. har studert? Og er dere fornøyd med valget? Jeg er bare litt nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Oj, burde vel kanskje skrive hva jeg studerer også. Jeg studerer matematikk og økonomi, og stortrives med det. Studie jeg valgte som 19-åring viste seg å være helt feil, så dette er andre gang jeg begynner å studere. Nå er jeg sikker på at jeg har valgt riktig, og det føles herlig! Det er så mye lettere å oppnå gode resultater med en genuin interesse for faget. 2
Hecubaa Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har tidligere studert kunst og nå studerer jeg litteratur Jeg har valgt ut fra interesser, og er kjempefornøyd med valget!
Gjest Delphina Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Har studert meteorologi, og skal vel ta en titt på luft kvalitet og met. når jeg kaster meg på mastergraden.
snixy Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Har en bachelor i økonomi, men begynte på sykepleien istede for å begynne å jobbe. Angrer ikke et sekund, og stortrives!
SmallTalk Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Utdannet dataingeniør. Hoppet på studiene rett etter vgs, og har ikke angret. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Har en bachelor i økonomi, men begynte på sykepleien istede for å begynne å jobbe. Angrer ikke et sekund, og stortrives! Samme her! :D
runekki Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki
Xaphan Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Jeg studerer estetikk, men jeg kommer til å bytte studie til høsten. Det var ikke slik jeg hadde sett for meg.
Sapree Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Har studert bachelor i sosialantropologi med spansk og interkulturell forståelse. Studerer bachelor i internasjonal markedsføring nå. Alt av interesse:) 1
Aubree Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 Studerer til bachelor i audiologi. Veldig fornøyd med valget :-)
Anglofil Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 Allmennlærerutdanningen i fire år. Går nå andre og siste år på bachelor i engelsk. Mvh Yvonne
Sulosi Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 Går på førskolen, endelig. Har ventet i mange år på den muligheten og jeg stortrives
tanketanke Skrevet 3. februar 2011 #17 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har tidligere studert kunst og nå studerer jeg litteratur Jeg har valgt ut fra interesser, og er kjempefornøyd med valget! Studerer litteratur jeg òg. Stortrives virkelig med det. Jeg gleder meg til hver eneste forelesing. Digger virkelig studenthverdagen for tiden^^
Gjest Raina Skrevet 3. februar 2011 #18 Skrevet 3. februar 2011 Byrja å studere til bachelor i engelsk, men fant ut at det ikkje var "meg", så eg slutta. Skal byrje på førskulelærarutdanning til hausten, og gledar meg valdsamt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå