Gå til innhold

lønn og trekkoppgaven..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurte på noe ang. denne lønn og trekkoppgaven..

Ser på skatteetaten sine sider at denne skal være mottatt innen 31 januar. I fjor jobbet jeg både for Manpower og Proffice, men har ikke mottatt denne oppgaven fra noen av dem.

Er det noe jeg må etterlyse, eller får man ikke fra vikarbyrå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurte på noe ang. denne lønn og trekkoppgaven..

Ser på skatteetaten sine sider at denne skal være mottatt innen 31 januar. I fjor jobbet jeg både for Manpower og Proffice, men har ikke mottatt denne oppgaven fra noen av dem.

Er det noe jeg må etterlyse, eller får man ikke fra vikarbyrå?

Jo, du skal få lønns og trekkoppgave fra alle arbeidsgivere.

Men fristen for arbeidsgiver var å levere til myndighetene igår. Det betyr at de har brukt hele januar på å avstemme og forberede slik at oppgave blir riktig. Etter oppgaven er levert inn til myndighetene legger så arbeidsgiver oppgavene i konvolutter for utsending til arbeidstakerne. Dette skjer sikker idag eller imorgen, så er det også tiden i postgang.

Vent gjerne med å mase på lønnsavdelingen noen dager. Alle som har jobbet med lønn vet at tidsfristen for levering av lønns og trekkoppgaver er veldig stram, så de aller fleste leverer inn til myndighetene i siste liten. Deretter tørker man svetten og begynner å tenke på å få sendt ut til de ansatte. Fristen for levering av selvangivelsen for de ansatte er 30. april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...