Veslemeg Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hei dere!! Jeg lurer på noen ting ift. til p-pilleslutt. Jeg sluttet på pillen i starten av Januar. veit at det kan ta tid for mestruasjon blir normal etterpå. Hadde bortfallsblødning etter pilleslutt, og skulle egentlig hatt mensen for tre dager siden , men den har ikke kommet. Og vet at dette kan være normalt i en tid eller p-pille slutt. Det jeg egenlig lurer på er det at jeg har følt med så elendig den siste måneden, småkvalm, plaget med slim, magesmerter, smerter i korsrygg og vært svimmel. Tok en graviditetstest i dag for sikkerhets skyld og den var negativ. Kan man få slike symptomer etter p-pilleslutt? Noen som har erfaringer med dette?
PepsiMax Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg og hadde endel av disse problemene! tenkte at det bare kom av at jeg skulle hatt mensen da men at det ikke hadde kommet igang enda...
Veslemeg Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Det var det jeg også tenkte, men virker ikke sånn siden ingenting skjer..
MsLeela Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 samme her. Tok meg over et halvt år for å få kroppen i ballanse etter at jeg skutte på ppiller. Hadde mye rart og svært ugjevn mens. Men det gikk nå i orden til slutt.
Husplante Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hei dere!! Jeg lurer på noen ting ift. til p-pilleslutt. Jeg sluttet på pillen i starten av Januar. veit at det kan ta tid for mestruasjon blir normal etterpå. Hadde bortfallsblødning etter pilleslutt, og skulle egentlig hatt mensen for tre dager siden , men den har ikke kommet. Og vet at dette kan være normalt i en tid eller p-pille slutt. Det jeg egenlig lurer på er det at jeg har følt med så elendig den siste måneden, småkvalm, plaget med slim, magesmerter, smerter i korsrygg og vært svimmel. Tok en graviditetstest i dag for sikkerhets skyld og den var negativ. Kan man få slike symptomer etter p-pilleslutt? Noen som har erfaringer med dette? Har akkurat samme problem som deg, sluttet i januar jeg også. Fikk mensen en gang, det gikk greit, så fikk jeg STORE smerter i brystene i godt over en uke, kunne nesten ikke ta på brystene uten at det gjorde vondt. Tenkte at dette ville gå over når jeg fikk mensen, og nå er det jo over for lengst men har enda ikke mensen.... Husker ikke om det skal gå 21 eller 28 dagers mellomrom, men er i allefall på den 28 dagen nå... Hadde forresten en del hvitt slim i trusa mens brystene gjorde vondt, og hadde ryggsmerter. Det er gått over nå. Tror nok ikke vi er gravide!
Veslemeg Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2011 Godt å høre det ikke bare er meg. Merkelig at kroppen skal reagere så sterkt når en går av pillene, hadde ikke noe problemer når jeg startet med dem. Får håpe det går i orden etter hvert, for er litt slitsomt. Er vel i ca 28 dager i en vanlig syklus tror jeg?.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå