AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror jeg har fått bihulebetennelse, men av en lett variant som ikke er verdt en antibiotikakur. Det presser over øynene og i panna, jeg er snufsete og i generelt dårlig form. Føler meg febersyk, men har ikke feber. Nå har jeg det litt travelt med å bli frisk, for jeg skal reise på ferie til helga. Finnes det noen gode råd som vil gjøre meg bedre raskt?
Sophie-Ann Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Skyll med saltvann, et sånt horn som du kjøper på apoteket. Da får du skylt ut "gørra" som sitter i bihulene. Ta 1 gram paracet (to piller) og 800 gram ibux (to piller). Da vil du føle deg mye bedre. Følg opp med saltvannspray i nesen :-)
Gjest Normalfordeling Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg anbefaler deg saltvannskylling. Gjør som det blir beskrivet. Anbefaler deg å stå over vasken for det blir litt gris. Klarer du ikke å bruke en skje så får du kjøpt egne nesehorn på apoteket. Jeg har lett for å få bihulebetennelse når jeg blir forkjølet. Ble anbefalt saltvannskylling av fastlegen og har ikke brukt antibiotika siden den gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå