Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 For noen år siden hadde jeg et spill (på diskett) som gikk ut på å samle hjerter i forskjellg leveler. Tror det hette Hearts eller ms hearts. Er det noen som vet om det evt. kan lastes ned eller finnes på nett?? Og vet dere hvilke spille jeg mener på? :D
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Microsoft (MS) Hearts er et kortspill for 1-4 personer (fulgte med Windows 95 og 98), og det høres ikke ut som det er det du mener. Kan du fortelle litt mer om spillet?
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #3 Skrevet 24. oktober 2003 Microsoft (MS) Hearts er et kortspill for 1-4 personer (fulgte med Windows 95 og 98), og det høres ikke ut som det er det du mener. Kan du fortelle litt mer om spillet? Det er ikke et kortspill. Det er en figur som skal komme seg igjennom flere level. Vært level blir vanskeligere og vanskeligere, og en må tenke litt hvordan en kommer seg videre. En kan flytte på hjertene slik de f.eks danner en trapp så en kommer opp dit en skal videre, og jeg tror en må få tak i en nøkkel el. før en kan komme seg til neste level. Husker at jeg hadde den på en diskett så det var et lite spill. Og veldig morsomt!!!
Cooli Skrevet 24. oktober 2003 #4 Skrevet 24. oktober 2003 tviler på om det er riktig den, men den er også litt morsomt den.. http://www.arcadepod.com/games/gotogame.php?id=2714 Spillet heter Hjertejegeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå