Gå til innhold

Hvor lenge varer godteriet under filmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du spiser godtere eller noe annet snacks når du ser en film, hvor lenge bruker det vanligvis å vare?

Selv så spiser jeg potetgull av og til når jeg ser film og hele posen( inneholdet) er borte i løpet av de første 30 minuttene, vanligvis før også.

Er det noen her som klarer å ha det i gjennom hele filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et merkelig spørsmål som jeg aldri har tenkt på. Vi bruker som regel å ha venner over når vi ser film, og da har vi kjøpt såpass mye snacks og godter at det holder gjennom èn eller to filmer eller kanskje enda lenger. Jeg er en person som ikke spiser så fort og mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på filmen. Er det spennende, så glemmer jeg å spise, og jeg går ut av kinosalen med masse igjen i smågodtposen. Er det kjedelig film, så er det vekk på rekordfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper normalt sett bare godt i helgene og alt etter som hva dette er så varer det hele helga.

Kjøper jeg en pose potetgull, så har jeg den hele helga. Har ikke sjans å spise den opp på 2-3 timer, gjennom en film.

Kjøper jeg en pose med noe godter så varer dette også normalt sett ihvertfall fredag-lørdag, alt ettersom.

Til en film tar jeg gjerne en liten bolle til potetgull og 3-6 biter firkløver, feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer godteriet under filmen? Skjønner ikke spørsmålet....mitt godteri er borte lenge før filmen får begynt :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg også lurt på; men mest pga jeg lurer på om det bare er meg som har problemer med å kontrollere meg... nå spiser jeg sjelden godteri da, omtrent kun på kino, og det er ikke mange gangene i året, men da må jeg faktisk passe på meg selv så jeg ikke spiser nesten alt før filmen starter.... :sjenert: løsningen: kjøpe ekstra mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser film med andre, føler jeg at jeg må "kontrolere" meg selv, jeg vil ikke være grådig, eller forstyrre de andre med å rekke for godteriet hele tiden. Når jeg er alene, eller sammen med kjæresten derimoet.. Haha, da går det ned på 1-2-3!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser "aldri" godteri under film, for føler det er forstyrrende, spesielt med chips, da dette "bråker" i munnen. Men er jeg på besøk og de har fremme godteri under film vi skal se eller er med på kino og noen spanderer godteri på meg eller jeg har med siden de andre også har med, så spiser jeg det ikke opp gjennom filmen, siden jeg heller vil konsentrere meg om filmen og slappe maks av. Er liksom forstyrrende og føre hånden og og ned til og fra munnen, og høre tyggelyder fra munnen.

Men ellers blir det jo tomt på under et kvarter. En halvtime om det er mye. Å spare klarer jeg ikke når jeg er alene. Jeg bruker faktisk lang tid når jeg er sammen med noen. Og om jeg er med barn, spiser jeg ikke noe særlig. Merkelig at det er slik synes jeg, men slik er det. Jeg elsker godteri, hiver innpå om jeg er alene, men spiser lite og bruker lang tid når jeg er sammen med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis jeg er på kino, så prøver jeg å ha det under hele filmen. Ser jeg film hjemme, så spiser jeg godter non stop hele tiden mens den ruller og går. :ler: Skal sant sies, så er det sjeldent jeg er på kino, eller ser film hjemme av en eller annen merkelig grunn :klø: Jeg burde se mer film! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg på kino så varer det hele filmen og faktisk resten av uka.

Er akkurat det samme hjemme når jeg ser film. Problemet blir da at de andre spiser så kjapt at det blir fint lite til meg og at alle yndlingsbitene mine ofte er tatt. Må visst enten kjøpe eget gotteri eller forsyne meg med min del før filmen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid noe igjen, men den mengden man begynner med vil jo gi utslag for hvor mye man går ut igjen med! Haha, jeg har med myyyyye! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jeg lider av det typiske "magen blir mett før øynene"-syndromet når det gjelder all mat, så jeg kjøper alltid altfor store mengder godteri og blir kvalm etter 15 min.

Så det varer altså hele filmen, men jeg spiser ikke hele filmen!

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre var det alltid en liten sjokolade eller litt smågodt og det varte hele filmen.

Nå ser vi stort sett film uten snacks, og dersom vi har noe er det enten popcorn eller is. Isen spises (selvfølgelig) raskt, samme gjør popcornet, men det er stort sett min samboers fortjeneste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ein tendens til å bli ete før eller under første del av filmen. Så blir ein mett, og vil ikkje ha meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...