Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som emnetittel beskriver lurer jeg rett og slett på hvor ofte dere som par her inne "normalt" har sex. Så,

Hvor ofte har dere sex?

Hvor gamle er dere?

Bor dere sammen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

20-årene

Bor ikke sammen

Har oss så ofte som mulig, minimum tre ganger dagen de dagene vi er i lag - helst fler.

Skrevet

30-årene, bor sammen.

Hverdagslig kosesex/"samlivspleie" - stort sett hver dag/natt.

Helaften - kanskje hver tredje uke? Litt vanskelig å anslå siden dette går i perioder, avhengig av ferier, besøk, barnepass og alt det andre som RL innebærer.

Skrevet (endret)

Jeg er 18 og han er 24, vi har vært sammen i tre år og har sex alt fra 1 til 5 ganger i uka :) Og ja vi bor sammen, og har gjort det i to år :)

Endret av Poppsilopp
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Minst en gang om dagen. Nå skal det sies at vi akkurat ble sammen, og vi bor flere timer fra hverandre, så da blir man jo ekstra aktive når man først møtes. Jeg regner med at det "roer seg ned" etter hvert som vi har vært sammen litt lengre og forhåpentligvis bor nærmere hverandre. Det er deilig med mye sex, men det er jo også deilig og bare kunne være sammen innimellom, og legge seg og kose uten at man trenger å gjøre noe mer enn det.

Hvor gamle er dere?

I 20-åra.

Bor dere sammen?

Nope. Bor litt over 3 timer unna hverandre med tog.

Skrevet

Ektepar i midten av 30 årene. Vært gift i snart 10 år. Vi har sex ca en gang i mnd men det hender vi går flere måneder uten å ha noe. Den seksuelle kjemien mellom oss er laber og jeg (kvinnen) har ikke noe utbytte av sex. (Med han..)

Vi tenner på ulike ting og har desverre ikke klart å ha god sex sammen siden forelskelsen gikk over. Presser meg til sex men prøver stort sett å bli sittende oppe når han går og legger seg.

Skrevet

30 år, bor sammen, vært sammen i over 10 år.

de første 2 årene var det minst en gang om dagen, gjerne 2-3 avogtil.

når vi flyttet sammen ble det kanksje 4-5 ganger i uken. her begynte det også å bli mye mer knapphet av tid(studier dagtid, jobbing kveld)

nå skjer det sjeldnere, det kan være alt fra 2-3 ganger i uken(eller typisk skippertak i helgene), til så sjeldent at man ikke tør telle....de sjeldne periodene har gjerne hengt sammen med langvarig sykdom/ekstremt mye jobbing/dårlig periode i forholdet.

har kommet over en ganske tung kneik nå, og heldigvis har hyppigheten(og kvaliteten) tatt seg betraktelig opp :jepp:

har et nyttårsforsett om å ha mer sex :lur:

Skrevet

Så ofte som vi kan! :-D

Skrevet

Jeg er 62 og kona 60. Etter noen labre år har vi "våknet til liv"

Nå er det ikke mange kveldene i uka at vi ikke koser. Kona har våknet til liv!

Dere har noe å se frem til kjære venner.

Skrevet

Når vi er sammen er det 2-6 ganger døgnet? to morgen, to på dagtid, to kveld/natt hvis du skjønner.. men det er hvis vi har TID :)

Jeg er 17 og han er 23.

Nei, vi bor ikke sammen, enda ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Som emnetittel beskriver lurer jeg rett og slett på hvor ofte dere som par her inne "normalt" har sex. Så,

Hvor ofte har dere sex?

Hvor gamle er dere?

Bor dere sammen?

Alt fra 1-15 ganger i uka. Har ikke hver dag, men de gangene vi har er det som oftest flere ganger på samme dag.

Er i 20-årene.

Bor sammen.

Og dette burde også vært et obligatorisk spørsmål her: Er dere småbarnsforeldre?

Ja, det er vi.

Skrevet

Vi er relativt unge og har vært sammen under et år. Vi bor ikke sammen og har som regel sex kun i helgene. Vi ser hverandre stort sett hver dag, men bor hjemme. (dama tør nesten ikke ha sex når det er andre i huset)

:(

Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Før var det fra 1-7 ganger daglig, nå(rett før han dro i militæret) ca. 2 ganger i mnd. Ikke happy "/ Vært sammen i over to år.

Hvor gamle er dere?

Begge er 20, 21 i år.

Bor dere sammen?

Nei, bor hos foreldre, men han er nå i militæret.

Skrevet

Når vi er sammen er det 2-6 ganger døgnet? to morgen, to på dagtid, to kveld/natt hvis du skjønner.. men det er hvis vi har TID :)

Jeg er 17 og han er 23.

Nei, vi bor ikke sammen, enda ;)

Skrevet

Ektepar i midten av 30 årene. Vært gift i snart 10 år. Vi har sex ca en gang i mnd men det hender vi går flere måneder uten å ha noe. Den seksuelle kjemien mellom oss er laber og jeg (kvinnen) har ikke noe utbytte av sex. (Med han..)

Vi tenner på ulike ting og har desverre ikke klart å ha god sex sammen siden forelskelsen gikk over. Presser meg til sex men prøver stort sett å bli sittende oppe når han går og legger seg.

Hva tenner du på?

Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

stort sett daglig (1 til 5 ganger)

Hvor gamle er dere?

39, 44

Bor dere sammen?

ja

Skrevet

Bor dere sammen?

Avstandsforhold, men har fått anledning å bo sammen de siste ukene pga jobb. Ellers har vi truffet hverandre stort sett hver helg i noen måneder.

Hvor ofte har dere sex?

Daglig, fra én til tre-fire ganger pr dag, når vi er i samme hus.

Hvor gamle er dere?

44 og 46.

Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Hvor gamle er dere?

Bor dere sammen?

Vi har sex noen ganger i uka, litt forskjellig. I det siste har det vært ganske hyppig, men det går litt opp og ned etter hvor mye overskudd man har. Har hatt det daglig nå i det siste, men det kan godt gå en uke mellom noen ganger - heldigvis ikke så ofte, jeg er veldig glad i sex.

Vi bor sammen og er i starten og slutten av tjueårene.

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Vi har som regel sex et par ganger om dagen, men det hender også at det gjerne går en dag der vi ikke har sex i det hele tatt men dette er dager hvor vi ikke er sammen i det heletatt.

Hvor gamle er dere?

18 og 18

Bor dere sammen?

Nei vi bor ikke sammen men det er en drøye 15minutter fra min leilighet til hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...