Barbie Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Når jeg laster ned musikk fra WinMX, får jeg stadig sure beskjeder om at jeg må dele! Jeg trodde min musikk lå tilgjengelig for alle,men den gjør kanskje ikke det likevel. Hvordan får jeg sjekket dette? Når jeg går inn på "Queuing", står max total uploads på 60 stk. Jeg trodde dette tillot 60 stk og laste ned fra meg..... :-? Gidder noen forklare meg, for jeg får så mye kjeft!
mellom Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 du har ikke stilt inn på å dele rett og slett - vet ikke akkurat nå hvor det er i menyen du gjør det - men jeg synes å huske at det skal være ganske enkelt. Kan hende under en knapp som heter preferences el.l. gikk inn og kikket - du må trykke share folder, og så velge den folderen og hvilke filer du vil dele med andre (ikke del alt, men velg musikkfiler f.eks.)
Barbie Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2003 Å, du er vel en engel! Jeg delte visst ikke en dritt jeg.... :oops: Tusen takk for hjelpen, Mellom! :kysse:
VesleBråka Skrevet 25. oktober 2003 #5 Skrevet 25. oktober 2003 Lag en egen mappe for deling da, så du ikke slipper de til på hele harddisken..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå