Gå til innhold

kort horts med strømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Nei, jeg synes ikke dette er slutty, med mindre shortsen er så kort at det er mer lår utenfor shortsen enn under og/eller at du kombinerer dette med en dyp utringning. Jeg synes antrekket er stilig!

(Skulle ønske jeg også kunne begynne å planlegge litt mer hva jeg skal ha på meg når jeg skal noe spesielt. Jeg står bestandig å river meg i håret en halvtime før jeg skal dra og roper at jeg ikke har klær, til samboeren min sin store ergrelse.. :kjefte: )

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luzylue

Syns det er veldig kult. Jeg bruker ofte shorts selv, er ikke så glad i kjole/skjørt. Synes ofte det ser mer slutty ut. Dessuten er det mange som går kledd sånn + det er varmere enn kjole;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Jeg liker den type stil jeg også, og har gått sånn mange ganger selv! Det eneste jeg ikke er helt komfortabel med, er å bruke hæler når jeg har den type klær på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på helheten syns jeg. Du kan fint greie å se superbillig ut i det antrekket, og du kan se kjempefin ut! Jeg syns shortsen bør være ikke for kort, og ikke for rufsete. Mye mer praktisk enn fks kort skjørt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes antrekket var kult, og jeg liker det. Er ikke glad i slitte dongerishorts, men disse var OK. Hvilken shorts skal du bruke, og hvilke sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeansshorts og tykke strømper kan være kult det, men jeg synes ikke at bloggeren hadde fått det spesielt godt til...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Synes ikke det ser billig ut, så lenge du har strømpebukse OG strømper.

Hvis du kun har strømper, og det vises mye hud mellom kneet/shortsen, synes jeg det ser veldig tacky og billig ut. Det samme hvis strømpebuksa er litt gjennomsiktig.

Du kan også kombinere med mønstrete/fargede strømper. Jeg bruker som regel svart strømpebukse + tykke ullstrømper eller andre litt tykke strømper som slutter på låret/over kneet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes antrekket var kult, og jeg liker det. Er ikke glad i slitte dongerishorts, men disse var OK. Hvilken shorts skal du bruke, og hvilke sko?

Jeg har en "dressbukse-shorts" som er kort, men ikke superkort. Så den er tekkelig. Koksgrå ullstrømper fra pierre robert og svarte pensko med snøring, ca 3 cm hæl :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en "dressbukse-shorts" som er kort, men ikke superkort. Så den er tekkelig. Koksgrå ullstrømper fra pierre robert og svarte pensko med snøring, ca 3 cm hæl :)

TS

Høres bra ut. Antrekket er veldig meg også. Hadde vært artig å se et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

elsker å kombinere shorts med strømpebukse og knesokker, synes det blir utrolig stilig! Hiver meg på Nanja, et bilde hadde vært kult å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

mulig det er litt for kaldt ute til å gjøre det nå....

men hvis det hadde vært sommer, så anbefaler jeg vanlig jeans-shorts og gjennomsiktig strømpebukse, eller ikke strømpebukse i det hele tatt :-)

så en jente en gang der jeg kunne se beina hennes, tror ikke hun brukte noen strømper :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, det er IKKE stilig med shorts og strømper. Det ser både billig og slutty ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, det er IKKE stilig med shorts og strømper. Det ser både billig og slutty ut!

pssst, ikke hør på denne anonymbruker som mener at det er billig og slutty!

nb: hadde det vært sommer nå, så kanskje det hadde gjort seg best å ikke bruke strømper, bare shorts...

alternativt er det jo også bra og bruke tights som bukse, kommer vel an på temperaturen ute, blir gjerne for varmt om sommeren?

:kosteskaft:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...