Gå til innhold

avstemming

Hvor brede føtter har dere  

18 stemmer

1. 1. Hvor brede føtter har dere

• 8cm
      26
    • 9cm
      33
    • 10cm
      14
    • mer
      6

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Leste en artikkel om at kvinner har en tendens til å få bredere ben på grunn av at de går mer på innsiden av føttene og dermed har en tendens til å bli mer plattfot. Dermed øker trykket på fotsålen og de vider seg lettere ut. I tillegg vil dette forsterke seg når de blir gravide og tyngden øker.

Skrevet

Har aldri hatt komplekser for føttene mine, men nå ble jeg litt usikker... :-)

10 på det bredeste, og 7 på hælen. Bruker str 39 og har aldri hatt problemer med å få sko til å passe hverken på hæl eller tå. :roll:

Skrevet

9 cm på det breiaste, trudde eg hadde kjempe breie føtter :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Den gjennomsnittlige bredden er nå på ca. 9cm. Det er bredt.

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

så en tilsvarende undersøkelse på en fransk nettside og der var gjennomsnittet 8 cm. Så det er tydelig at vi har bredere føtter her oppe i nord.

Gjest Virvel
Skrevet
Den gjennomsnittlige bredden er nå på ca. 9cm. Det er bredt.

Du kan jo ikke si at en fot er bred eller ikke uten å ta hensyn til størrelsen på resten av kroppen også... Hvis en fot er stor, må den jo være stor i forhold til noe. :wink:

• 2 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Leste akkurat en artikkel om at føttene på spesielt jenter har vokst med en skostørrelse det siste tiåret. vet ikke om dette også er i bredden?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Fotbredde 9

Helbredde 6

Lengde 22

Skostørrelse 36/37

• 3 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

9,5 cm. Tok et omriss på et papir. 39 skostørrelse

Skrevet

Morsomt at denne kom opp igjen. Ser ut som om rundt 9 cm bred fot er det vanlige.

Gjest Madeline
Skrevet

Det virker som alle har så små føtter. Jeg visste jeg hadde brede føtter og det fikk jeg bekreftet her (sukk).

Bredde: nesten 11 cm

Hæl: 7 cm

Lengde: 26

Bruker som regel størrelse 40 i sko. Jeg nekter plent å bruke trange sko. Har presset føttene ned i for smale sko i mange år, men nå passer jeg på å finne brede gode sko. Var i skobuttikken og kjøpte meg nye sko i går og jeg fikk nesten vondt i føttene bare ved å se på noen av skoene: Smale og spisse. Det går ikke jeg med.

Gjest Revenka
Skrevet

10 cm bred. Ble glad da runde ballerinasko ble på moten, endelig litt søte sko som passer meg! Vanlige pensko får jeg ikke tak i, har ikke sjans til å få de på meg. Bruker 38 i sko.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Revenka. Deilig at det er runde sko igjen.

Skrevet

Bredde: 8 cm.

Hæl: 5 cm.

Lengde: 23 cm.

Skostørrelsen: 36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...