Gå til innhold

Folk tror jeg er mye yngre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på snart 24 år, 1.58 høy/lav og rundt 47 kg, altså smal bygd og liten, pupper finnes heller ei etter jeg fikk barn for snart 2 år siden.

Selvtilliten har blitt mindre fra barneskole tiden etter å ha blitt mobbet pga høyden min,små pupper og at jeg ser ut som ett barn :(

Det har vel egentlig fortsatt, kommentarer fra ukjente, kjente og familie. Hva som plager meg er at jeg har blitt behandlet annerledes, pga mitt utseende.

Folk tar meg mindre seriøst, tror jeg har lite erfaring (jobbmessig), kommentarer fra ukjente som kan såre (jobbmessig), blitt undervurdert i tidligere jobb (følte jeg i den tiden).

Om jeg skulle kommet med noe informasjon blir jeg ikke hørt (som jeg føler det) , og vil heller ha kontakt med andre som vet(/eldre?).

Jeg må si jeg har yngre personlighet.om jeg kan si det. er ansvarsfull,og jobbet i butikk i 6/7 år med gode erfaringer. Tror likevel måten jeg blir tatt for og behandlet på har gjort meg til å "forbli" så ung.. Håper dere skjønte noe, er ikke så flink til å skrive for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Tusen takk for svar Runekki :) Det fikk meg til å føle det noe bedre, ja sant med det at jeg tolker det sterkere, har lagt merke til det er mest de voksne som kommer med kommentarene som er rettet til jeg blir såret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...