AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er en 15 år gammel jente, som ikke direkte har blitt voldtatt, men på en måte. I sommer så var jeg i Tyrkia da ble jeg kjent med en gutt som var fra Tyskland. Han og jeg var mye sammen og vi ble veldig gode venner på kort tid. Men en kveld når vi var nede ved stranden tok han med eg på en do ved baren. Han holdt meg fast og jeg sa bestemt nei, men han ville ikke høre på meg. Han tok av meg skjørtet og trusa. Han dytta meg ned på do og holdt meg fast. Han var en del tyngre og høyere enn meg og jeg fikk meg ikke løs. Jeg vet ikke om dette var direkte voldtekt, men jeg går rundt å tenker på det hele tiden. Og etter den kvelden snakket han ikke med meg og overså meg som ingenting hadde skjedd. Jeg føler at jeg kanskje kunne ha gjort sterkere motstand, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre det. Jeg går rundt nå og er redd for nesten alt og alle. Selvom dette ikke er så stort, så går jeg rundt å er deprimert og lei meg. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg si det til noen?
Gjest Raina Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Det kjem ikkje klart fram i innlegget ditt om dykk faktisk hadde sex. Men om dykk hadde det, og han oppførte seg på den måten, så er det heilt klart valdtekt. Og du bør fortelje det til nokon, å halde noko slikt inni seg kan være så utruleg øydeleggande. Valdtekt er ikkje noko å ta lett på, spesielt ikkje når du er så ung. Endret 31. januar 2011 av Raina
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Vi hadde sex, men det var ikke noe god sex. For han bare presset utstyret sitt inn i meg. Og samtidig så var dette første gangen min og var veldig smertefullt.
Gjest Raina Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Vi hadde sex, men det var ikke noe god sex. For han bare presset utstyret sitt inn i meg. Og samtidig så var dette første gangen min og var veldig smertefullt. Kjære deg, då er det jo valdtekt. Han tvinga deg innpå doen, tok av deg skjørtet og trusa. Sjølv om du sa tydeleg nei. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Kjære deg, då er det jo valdtekt. Han tvinga deg innpå doen, tok av deg skjørtet og trusa. Sjølv om du sa tydeleg nei. Tusen takk for støtten. Men hva skal jeg gjøre? vil ikke at mamma og pappa skal få vite om dette.
Gjest Raina Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Tusen takk for støtten. Men hva skal jeg gjøre? vil ikke at mamma og pappa skal få vite om dette. Fyrst bør du sjekke deg for kjønnssjukdommar. Med mindre han brukte eit kondom, er det ein sjans for at han kan ha smitta deg med noko. Snakk med helsesøster/psykolog. Du treng å snakke om det, få ut følelsane dine rundt det. Anbefaler verkeleg at du snakkar med foreldra dine, dei kan være til stor hjelp og støtte, men det er jo ditt val. 2
MsLeela Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Kjenner jeg blir dårlig når jeg leser slike historier... Skjønner godt at du ikke vil snakke med foreldrene dine, men noen må du snakke med! Jeg vil anbefale å gå til fastlegen (både for å snakke med vedkommende og for å teste deg for sykdommer). De har taushetsplikt, samtidig som de kan henvise deg til den rette instans. Kanskje trenger du noen timer med en terapeut for å komme deg over hendelsen? Kanskje trenger du en time hos en gynekolog? Ring til fastelegen din og bestill time så fort som mulig. Og masse lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 http://www.dixi.no/ Kontakt Dixi snarest. Dette var en grov voldtekt og han bør straffes for det. Tenk om han får sjansen til å ta en annen jente og fordi du ikke sa fra..! Jeg sier som Obama; YES you can!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 Når du først skal sjekke om du har kjønnssykdommer er det godt å ha foreldre til stedet. Og hva skal du skamme deg over? Det var jo tråssalt HAN som voldtok deg. Det er mye bedre at du får snakket om dette her med noen og hvis du ikke vil snakke med foreldrene dine, så burde du snakke med helsesøster eller lignende. Men som nevnt, det er selvfølgelig ditt valg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå