Gå til innhold

Reisesteder i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Planlegger en liten ferie sammen med kjæresten min i april-mai, og har mest lyst til å reise innen Norge.

Er det noen spesielle steder i Norge man burde oppleve? Gjerne noe litt romantisk :yvonne:

Tar imot alt av forslag, men er gravid så fjellturer på 8 timer passer dårlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du vil oppleve da? Gode restauranter, spennende museumer eller hva?

Jeg for min del hadde vært opptatt av god mat, en koselig gamleby/handlegate/gågate og kanskje en ikea (;)) ettersom vi ikke har sistnevnte i nærheten.

Både Bergen, Trondheim, Ålesund, Kristiansand, Stavanger er hyggelige og sjarmerende byer...for ikke å snakke om Hamar, bare for å ta et vilkårlig eksempel på en liten by. Kan du ikke velge litt ut ifra flypriser etc da, så blir det litt spennende hvor dere ender opp hen? ;)-og så hadde jeg kanskje valgt en by dere ikke har vært i tidligere.

Jeg og samboeren min valgte å dra til en vilkårlig liten by i Sverige i fjor, basert på hvor vi fikk hotellrabatt gjennom coop-medlemskap (anbefales forresten), og selv om dette ikke var tidenes mest spesielle og opplevelsesrike sted ble det et veldig hyggelig opphold. Spennende og litt komisk :) Alle steder har vel sin sjarm!

I hvilken del av landet bor dere forresten?

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Østlandet. Vi er egentlig åpne for det meste, vi har ikke reist noe før så et sted må vi begynne :)

Vi får sjekke litt flypriser, og coop medlemsrabatt på hoteller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Østlandet. Vi er egentlig åpne for det meste, vi har ikke reist noe før så et sted må vi begynne :)

Vi får sjekke litt flypriser, og coop medlemsrabatt på hoteller :)

-og Tromsø, eller en annen by i Nord-Norge! Hvertfall siden dere bor på Østlandet og kan reise fra gardermoen med uten at selve turen tar halve helgen med flybytte etc (slik det hadde blitt for mitt vedkommende) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...