Brukernavn Skrevet 31. januar 2011 #1 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis du skulle sørge for markedsføring for et firma og det ikke fantes noen rammer; hva ville du funnet på? Dersom målet er å få så mye og bred markedsføring som mulig for minst mulig penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Del Skrevet 31. januar 2011 Lag en GOD facebookside og nettside. Det bør være konkurranser, hyppige oppdateringer og svar på spørsmål, utfyllende info om bedriften etc. Gjerne også en blogg-lignende greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sussanne Skrevet 31. januar 2011 #3 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg forslår at du leser denne boka: http://www.amazon.co.uk/Word---Mouth-Advertising-Online-Off/dp/B001PIIYLI/ref=sr_1_18?ie=UTF8&qid=1296480542&sr=8-18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 31. januar 2011 #4 Del Skrevet 31. januar 2011 Bruk avisene for det de er verdt. Sørg for å få positiv redaksjonell omtale, og vær synlige på den måten. Det koster ingen ting. Særlig lokalaviser gir god mulighet for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 31. januar 2011 #5 Del Skrevet 31. januar 2011 Word of mouth er nok et godt utgangspunkt. Lag deg en 15-20 gmailkontoer og begynn å frekventere diskusjonsforumer for det aktuelle produktet/tjenesten og skaff deg oppmerksomhet. Det viktige er at du ikke blir avslørt på noen måte, da slår det nemlig hardt tilbake og du har den stikk motsatte effekten av hva du ønsket. Ellers kan du lese denne; http://www.amazon.co.uk/Marketing-Management-International-Philip-Kotler/dp/0131357972/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1296495929&sr=8-1 Selve Bibelen når det kommer til grunnleggende markedsføring. http://www.amazon.co.uk/Marketing-Groundswell-Josh-Bernoff/dp/1422129802/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1296495965&sr=8-2 Denne er ikke dum med tanke på bruk av sosiale medier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå