Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #1 Skrevet 31. januar 2011 Har hørt at dere kvinner tenner på skikkelig menn? De som driter litt i hvordan de ser ut.. Stemmer dette?
madison rose Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 synes det er forskjell på å ikke bry seg om hvordan man ser ut, og på å være urenslig. sistnevnte styrer jeg langt unna. 6
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #3 Skrevet 31. januar 2011 synes det er forskjell på å ikke bry seg om hvordan man ser ut, og på å være urenslig. sistnevnte styrer jeg langt unna. OK, men hva mener du er urenslig?
kaprifolen Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Urenslig er bare nasty og har ingenting med å være manne-mann eller utseendet å gjøre.. 9
Gjest Airi Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Jeg synes ikke det er turn-on med en urenslig mann, men så lenge han bruker deodorant og vasker seg hver andre dag, ser jeg ikke på ham som urenslig. Jeg elsker at kjæresten min gir litt faen i hvordan håret han ser ut og at han ikke barberer eller vokser seg. Han er deilig, men han er også ren. 4
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Vi trenger vel ikke bruke deo for at dere skal bli våte i fitta eller? Liker min egen lukt best.
Gjest Airi Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Vi trenger vel ikke bruke deo for at dere skal bli våte i fitta eller? Liker min egen lukt best. Helst det jo. Det er ikke særlig tennende at han er innsausa i gammel svettelukt. 5
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Helst det jo. Det er ikke særlig tennende at han er innsausa i gammel svettelukt. Da gidder jeg ikke få meg dame. Skal jeg få meg kjæreste skal hun ville ha meg for den jeg er.. Gidder ikke forandre meg til en streiting heller.
Gjest Airi Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Da gidder jeg ikke få meg dame. Skal jeg få meg kjæreste skal hun ville ha meg for den jeg er.. Gidder ikke forandre meg til en streiting heller. Gammel svettelukt har ikke noe med din personlighet å gjøre 3
Gjest norah Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 Overhodet ikke. Jeg forventer at vedkommende dusjer, trimmer skjegg(trenger ikke barbere), besøker frisøren med jevne mellomrom, er normalt opptatt av klær, friserer underlivet, ser til at føtter og hender er greit og har GOD munnhygiene. Synes også de fleste menn tar seg bedre ut med enn uten hårprodukter. Trenger ikke bruke parfyme(heller ingenting enn for mye) - og jeg blir nok litt skeptisk hvis det er masse fuktighetskremer/skrubb/bodylotion/alskens i skapet. Og ikke bare det, men han må også være normalt huslig av seg. Vil han ha heftig sex i dusjen får han jammen vaske den jevnlig også. 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Overhodet ikke. Jeg forventer at vedkommende dusjer, trimmer skjegg(trenger ikke barbere), besøker frisøren med jevne mellomrom, er normalt opptatt av klær, friserer underlivet, ser til at føtter og hender er greit og har GOD munnhygiene. Synes også de fleste menn tar seg bedre ut med enn uten hårprodukter. Trenger ikke bruke parfyme(heller ingenting enn for mye) - og jeg blir nok litt skeptisk hvis det er masse fuktighetskremer/skrubb/bodylotion/alskens i skapet. Og ikke bare det, men han må også være normalt huslig av seg. Vil han ha heftig sex i dusjen får han jammen vaske den jevnlig også. Enig i det meste. Jeg liker at menn ser ut som menn, men jeg forventer da også normal hygiene. Ikke overrenslig, masse bodylotion og annet dill-dall, men rett og slett slik hygiene enhver person bør ha når man omgås andre mennesker. Dere menn som mener svettelukt er best - hva sier folk på jobben? Kompiser? 2
Gjest Sommertid Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 Jeg forventer at partneren min skal ha en normal hygiene. Han bør dusje annenhver dag og vaske seg her og der hver dag. Og skifte til rene klær når det trengs. Har bodd sammen med en som dusjet en gang annenhver uke og ikke vasket klær på en mnd (han hadde ikke nok klær til at han kun kunne vaske klær en gang i mnd for å si det sånn). Det var ganske ekkelt og han luktet forferdelig. Om håret er rufsete og han har noen dager gammelt skjegg har ikke noe å si for hygienens del.
Gjest norah Skrevet 31. januar 2011 #13 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg forventer at partneren min skal ha en normal hygiene. Han bør dusje annenhver dag og vaske seg her og der hver dag. Og skifte til rene klær når det trengs. Har bodd sammen med en som dusjet en gang annenhver uke og ikke vasket klær på en mnd (han hadde ikke nok klær til at han kun kunne vaske klær en gang i mnd for å si det sånn). Det var ganske ekkelt og han luktet forferdelig. Om håret er rufsete og han har noen dager gammelt skjegg har ikke noe å si for hygienens del. ååh...men da blir jeg jo bare lurt trill rundt til å gjøre ting jeg ikke hadde planlagt ....tredagersskjegg.. Endret 31. januar 2011 av norah
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. januar 2011 #14 Skrevet 31. januar 2011 Har hørt at dere kvinner tenner på skikkelig menn? De som driter litt i hvordan de ser ut.. Stemmer dette? NEEEEIIII
HopelessFear Skrevet 31. januar 2011 #15 Skrevet 31. januar 2011 En mann skal være normalt renslig, vaske seg annen hver dag, gjerne en deo. Men, litt morgenrufsete hår, skjeggtuster (så fremst det ikke er som å gi en klem til et piggsvin.) og litt gi-faen klesstil, har ingenting å si.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2011 #16 Skrevet 31. januar 2011 Jeg er sjokkert over at dere ikke krever at han vasker seg mer enn annenhver dag. Er dere seriøse?! Nå kjenner jeg at jeg ble jeg kvalm her. ALLE mennesker skal vaske seg hver dag. Noe annet er bare uhygienisk og ekkelt. Og nei, mannemenn er ikke digg. En mann skal ha bra hygiene, bra klesstil, og han må ta vare på kroppen sin hvis jeg i det hele tatt skal bli - og forbli - interessert i ham. En mann som vet å bruke fuktighetskremer, er turn on.
Timseh Skrevet 31. januar 2011 #17 Skrevet 31. januar 2011 Overhodet ikke. Jeg forventer at vedkommende dusjer, trimmer skjegg(trenger ikke barbere), besøker frisøren med jevne mellomrom, er normalt opptatt av klær, friserer underlivet, ser til at føtter og hender er greit og har GOD munnhygiene. Synes også de fleste menn tar seg bedre ut med enn uten hårprodukter. Trenger ikke bruke parfyme(heller ingenting enn for mye) - og jeg blir nok litt skeptisk hvis det er masse fuktighetskremer/skrubb/bodylotion/alskens i skapet. Og ikke bare det, men han må også være normalt huslig av seg. Vil han ha heftig sex i dusjen får han jammen vaske den jevnlig også. HELT enig, utenom det med parfyme. Tenner på guttedufter, jeg
Gjest BabyBlue Skrevet 31. januar 2011 #18 Skrevet 31. januar 2011 Overhodet ikke. Jeg er overbevist om at sosial intelligens og personlig hygiene henger veldig godt sammen...
sussanne Skrevet 31. januar 2011 #19 Skrevet 31. januar 2011 Nei typen min er rensling og dusjer, bruker deo, pusser tennene. Samtidig så bruker han ikke 2 timer på badet for det mener jeg er skikkelig turn off! De mannfolka som må på badet hver pause for å fikse håret, æsj. Nå går jeg på BI og dessverre så er det ingen menn der.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. januar 2011 #20 Skrevet 31. januar 2011 Overhodet ikke. Jeg er overbevist om at sosial intelligens og personlig hygiene henger veldig godt sammen... signerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå