jentee17 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hvordan kan man legge på seg uten å få så stor mage?? For ca en måned siden bestemte jeg meg for å begynne å trene styrketrening, og spise MYE mer.. Trener ca 1 time 3 ganger i uka, . (Jeg er altså veldig tynn) Jeg har begynt å spise 4-5 måltider hver 3 time, med mellommåltid 1,5 time der jeg bare spiser et eple elr noe... og jeg spiser bare sunt. Jeg har lakt på meg ca 3 kg i det siste, men merker at magen har blitt megastor. Jeg vet liksom ikke hva som er problemet. Jeg har sååå lyst å legge på meg, men fette legger seg på magen bare? Jeg har merket også at armer og lår har forandret seg LITT, men det er ikke mye.. Det er flaut å være så tynn og ha en hengemage. Ser ut som jeg er gravid nesten... Målet mitt er altså å legge på meg gjevnt over hele kroppen. Der er vell ikke slik at jeg alldri kan legge på meg andre steder enn magen? Hver gang jeg har prøvd å legge på meg har jeg gitt opp pga magen... jeg vet ikke hva som er problemet.. Spiser jeg for mye til hvert måltid? ( jeg blir alltid sittende å tvinger i meg MYEE mer en jeg orker) Skal jeg fordele maten jeg spiser på flere måltider? SKal jeg trene meer? .. Kan noen være så snill å gi meg noen råd? jeg trenger virkelig hjelp!!!
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Det er ikke fett, det er mat som du ennå ikke har fått pressa ut av ræva... Tren som du gjør, men spis normalt. Idiotspising og å ha det travelt til målet er feil metode.
Eidi_81 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Tren styrke og spis proteinrik mat for å bygge muskler... Jeg antar det er det du ønsker...
jentee17 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2011 Tren styrke og spis proteinrik mat for å bygge muskler... Jeg antar det er det du ønsker... ja det jeg ønsker, men hvorfor blir magen så fort oppblåst? det jeg sliter med her..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Har det samme problemet og spiser sunt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå