Gjest Qlio Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har nå gått til det elleville skrittet og vaske overmadrassen vårt sitt trekk. Etter noen måneder med amming o.l. følte jeg nå behovet som NØDVENDIG. Det ligger nå i badekaret, innsauset med vaskepulver for annen gang, for dette var tydeligvis noe jeg har gjort for sjeldent (les: aldri). Jeg kommer til å fortsette til vannet blir "rent", for så og skylle en dullion ganger, men når dævelskapet skal ut av badekaret.... hva da? Regner med at jeg må la det renne av seg ute, forslag på tid? Bør jeg ta på trekket på overmadrassen mens det tørker? *angrer på effektiviteten min*
Dødspingvinen Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har nå gått til det elleville skrittet og vaske overmadrassen vårt sitt trekk. Etter noen måneder med amming o.l. følte jeg nå behovet som NØDVENDIG. Det ligger nå i badekaret, innsauset med vaskepulver for annen gang, for dette var tydeligvis noe jeg har gjort for sjeldent (les: aldri). Jeg kommer til å fortsette til vannet blir "rent", for så og skylle en dullion ganger, men når dævelskapet skal ut av badekaret.... hva da? Regner med at jeg må la det renne av seg ute, forslag på tid? Bør jeg ta på trekket på overmadrassen mens det tørker? *angrer på effektiviteten min* Du har gjort det på riktig måte så langt :D Men dersom du vil at trekket skal sitte fint, så må du ta det på mens det er vått. Ellers er det helt umulig å få det på...
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #3 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har levert overmadrassen vår til rens et par ganger. Gulle god til en tusenlapp. Er å anbefale!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå