Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #21 Del Skrevet 27. oktober 2003 Bare unngå å ta med sånne som skal være så forbana morsom hele tiden å tulle med alt, så går det sikkert bra. Ta med nære veninner og typene demmes kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 27. oktober 2003 #22 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg synes ikke det skal være en "regel" for hvem som skal være med. Jeg vil anta at det er veldig forskjellig hva en ung kvinne vil si eller gi uttrykk for avhengig av om hun er bare sammen med nære venninner som vet alt eller om hun også er sammen med sin 40år eldre, mannlige sjef. Men vil ikke begge deler kunne være morsomt på hver sin måte? Hvis den mannlige, eldre sjefen er der så er vel også en del eldre kvinnelige kollegaer der? Og ville det ikke være morsomt å se både de og sjefens reaksjon på forskjellig leketøy? Og kanskje det blir en diskusjon om seksuell praksis før og nå? (Den skulle gjerne jeg hørt på!) Noen "fast regel" er vel vanskelig: Noen har lavere terskel for å snakke med sin eldre mannlige sjef (som de forøvrig ikke har noe spesielt med å gjøre) enn andre har for å snakke med sine venninner. Og noen kan gjerne fortelle åpent om hvor glad de er i oral sex mens de har høy terskel for å fortelle at de er forelsket. Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå