AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Noen som liker når smaksløkene begynner å danse? Hva liker dere av sterk mat? =P Kom gjerne med oppskrifter! Selv er jeg veldig glad i sterk mat, og bruker mye chilli, spesiellt habanero pepper.
Brunhilde Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg liker sterk mat og er spesielt glad i forskjellige retter med karry og chili. Oppskrift er ikke så enkelt, tar stort sett hva jeg har og finner på noe ut fra det.
Gjest Airi Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg er veldig glad i habanero. Blir stort sett skuffa når jeg kjøper sterk mat ute, synes ikke den er strek nok! Det går ikke an å kjøpe tacosaus på butikken, ikke sterkt nok. På indisk restaurant får jeg tilfredsstilt krydderbehovet mitt, men da pleier jeg å si ifra at de skal lage den med indisk styrke. Dette skaper en del problemer i matlagingen, siden samboeren min er litt pinglete når det gjelder sterk mat, men stort sett har vi to f.eks forskjellige salsaer og lager resten ganske mildt
PepsiMax Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 jeg er veldig glad i sterk mat :D bruker mye jalapenos og til tider endel cayennepepper! lite med oppskrifter, bare blander ekstra med krydder i det jeg ellers lager jeg :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå