AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hei! Jeg er en jente på 21 år som har gått på Synfase i lengre tid. På grunn av at jeg fikk så mye kviser av den har jeg nå begynt på Loette28 i stedet for (av anbefaling fra legen mtp. kviseproblemet). Jeg har tatt de i ca. en uke, men merket i går at jeg har fått mellomblødning (regner med det er det man kaller det?). Det er ikke direkte rent blod vil jeg si, mer brunfarget og utflod-lignende. Jeg snakker ikke om "spotting", men at jeg må bruke tanpong. Det er nesten som å ha en mindre kraftig mensen. Er dette normalt? Betyr dette at Loette28 ikke er noe for meg? Når bør jeg eventuelt prøve noe annet? Håper noen kan dele sin erfaring med meg! ...Og ja, for de som eventuelt har gått på Loette28: Var dere plaget med kviser? Jeg er egentlig ganske kvisefri, men Synfase gjorde at jeg hadde maaange små, røde kviser HELE TIDEN. Jeg har jo gått på Loette kun i ei uke nå, men føler at jeg har fått noen kviser. Er det bare meg, eller vil man slite med kviseproblemer uansett hvilke p-pillemerke man går på? Takker på forhånd for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Hei jeg er ei jente på 19 år, og har gått på lorette de siste to-tre årene. Og sliter bare med slik mellomblødning som du snakker om hvis jeg skipper mensen, men når jeg begynte på lorette hadde jeg jo mellomblødning helt til første mens og etter den var alt som det skulle igjen. var det kanskje slik når du begynte å ta p-piller for første gang? Jeg sliter ikke med noen kviser pga pillene, min erfaring er at jeg får det når jeg spiser ting jeg ikke tåler, i mitt tilfelle appelsiner, klementiner o.l. Så det er jo ikke sikkert at det er pillene som gjør at du får kviser
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Hei jeg er ei jente på 19 år, og har gått på lorette de siste to-tre årene. Og sliter bare med slik mellomblødning som du snakker om hvis jeg skipper mensen, men når jeg begynte på lorette hadde jeg jo mellomblødning helt til første mens og etter den var alt som det skulle igjen. var det kanskje slik når du begynte å ta p-piller for første gang? Jeg sliter ikke med noen kviser pga pillene, min erfaring er at jeg får det når jeg spiser ting jeg ikke tåler, i mitt tilfelle appelsiner, klementiner o.l. Så det er jo ikke sikkert at det er pillene som gjør at du får kviser Takk for svar! Jeg har prøvd mye frem og tilbake mtp. kvisene så jeg er nok helt sikker på at det er p-pillene Jeg hadde ingen bivirkninger på Synfase, ikke da jeg begynte engang. Men jeg får bare vente og se om ikke mellomblødningene går over. Syns jeg blør så mye til å kalle det en mellomblødning. Jeg har jo praktisk talt mensen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå