AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Det ser ut til at jeg må rotfylle en tann. Har lest masse på nettet (har suuuper tannlegeskrekk og trenger å vite hvor lang TID ting tar i stolen), men mangler opplysninger om dette: Såvdit jeg har forstått, må jeg tilbake to ganger før de har klart å få renset hele jekselen (6-årsjekselen). De skal også støpe en krone, dette tar ca en uke. Men hvor lang tid tar hver av behanldingene?? Altså, hvor lenge er jeg hos tannlegen hver gang han skal grave nedi tanna, og hvor lang tid tar selve krone-påsettelsen? Anybody?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg satt i stolen i ca 1,5 time når jeg rotfylte (jeg hadde visst vanskelige rotkanaler som tok tid å rense ut), og ca en halv time når jeg renset ut av tanna andre gang og fikk midlertidig fylling. Krona vet jeg ikke, for jeg har ikke satt på krone ennå. Bortsett fra at jeg ble sliten i kjeften av å gape i over en time, hadde jeg ingen smerter i forbindelse med rotfyllinga. Det gikk veldig greit.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Hmmm, takk. Noen som har satt inn krone og vet hvor lang tid det tar?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå