HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Skal dra med meg kjæresten til trondheim på bursdagen hans. Tenkte å ta ham med på restaurant eller en fin cafe. Noen anbefalinger å komme med der? Noe annet som kunne gjort til at dagen ble perfekt?
juliane Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg er ikke kjent i Trondheim, så jeg kan ikke komme med noen tips til restaurant. Men, jeg vil gjerne komme med et tips til å få flere svar på tråden din - tenk over om overskriften er relevant. I dette tilfellet er det ingen som skjønner at du leter etter en restaurant i Trondheim, og folk som sitter på informasjon om dette klikker seg ikke inn på emnet. 1
Gjest Naenia Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Egon-restaurantene i Trondheim er veldig fine Og om du vil gjøre det til en spesiell opplevelse, anbefaler jeg den i Tyholttårnet! :D Men husk å gå opp i andreetasjen av restauranten, det er nemlig den som roterer sånn at dere får se hele byen :D 1
HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2011 Egon-restaurantene i Trondheim er veldig fine Og om du vil gjøre det til en spesiell opplevelse, anbefaler jeg den i Tyholttårnet! :D Men husk å gå opp i andreetasjen av restauranten, det er nemlig den som roterer sånn at dere får se hele byen :D Ja, Tyholt tårnet er fint, har feiret litt der tidligere. Men jeg tenkte noe nærmere sentrum.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Er det ikke noe som heter Trøndergryta eller noe sånt? Hvor de serverer sodd og pøls?
HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2011 Er det ikke noe som heter Trøndergryta eller noe sånt? Hvor de serverer sodd og pøls? Har ikke hørt om det, men det er mulig.
Gjest Naenia Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Prisklasse? Tid på året? Du gir oss egentlig fint lite å jobbe med, vet du
Gjest Iah Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Jeg er heller ikke kjent i Trondheim, men sist jeg var i byen spiste jeg på Graffi på solsiden. Godt mat!
HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2011 Prisklasse? Tid på året? Du gir oss egentlig fint lite å jobbe med, vet du Så lenge det ikke blir over 2 tusen for to personer, så er vel det meste godtatt, vil jeg tro. Det er i April.
Fantomina Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 Neeei, ikke Egon! Hvis kjæresten min skulle ta meg med på noe fint og spesielt på bursdagen min, og han hadde tatt meg med på Egon tror jeg at jeg ville begynt å grine. Kos i Carl Johans gate har god sushi, Graffi på Solsiden eller i midtbyen har kjempegod grillmat ("grillfesten" der er fantastisk), AiSuma i Kjøpmannsgata har god og variert mat. Bryggen har jeg hørt mye bra om, uten at jeg har vært der selv. Nattergalen har god mat, men det er ikke noe spesielt eller ekstragavant (men fortsatt langt bedre enn Egon). Frati, Bari og Bakgården har jeg også hørt mye bra om. Hvis det skal være ekstra spesielt kan du gå for Credo. Der får du dagens tre- eller fem-retters, så det er ingen meny å bestille av. "Eksklusiv" følelse, og du må bestille bord god tid i forveien (minst to uker). Håper det hjelper Egon er kjempekos det da. Er ikke alle som har samme samak som deg
Fantomina Skrevet 31. januar 2011 #13 Skrevet 31. januar 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1
HopelessFear Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2011 Graffi Håper det hjelper Jeg liker Graffi, har vært der tidligere. Dog bare på den på solsiden. Er det stor forskjell på den og den i midt byen?
Fantomina Skrevet 31. januar 2011 #15 Skrevet 31. januar 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
HopelessFear Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #16 Skrevet 31. januar 2011 Det er mye bedre plass og mange flere bord på Solsiden. De hadde vannskader i høst, noe som gjorde at de hadde svært få bord, men jeg tror det er reparert nå. De gangene jeg har sittet nært kjøkkenet i restauranten i midtbyen har jeg gått derfra med ekstrem stekelukt i håret, det slipper man på Solsiden. Bortsett fra det er det mye det samme; samme maten, samme menyen, samme servicen. Godt å vite.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #17 Skrevet 1. februar 2011 Enig i graffi men jeg liker egon også haha men når det er sagt så liker jeg mc donalds også men alt til sin tid...
sussanne Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 Jeg sjekker alltid tripadvisor når jeg reiser http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g190499-Trondheim_Sor_Trondelag_Trondelag.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå