AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 De siste par årene har jeg blitt så utafor etter at jeg har drukket alkohol og det blir værre og værre. Dette har gjort at jeg omtrent aldri drikker lengre, men på fredag ble jeg med en vennninne ut og tok noen pils etter jobben. I går var jeg helt satt ut av spill og fikk bare såvidt slept meg en tur på butikken og i dag er jeg litt bedre med fortsatt veldig nedstemt. Jeg blir ikke fyllesjuk fysisk bortsatt at jeg kan ha litt hodepine før jeg får fylt på med nok vann, men jeg blir deppa og totalt tappet for energi. Jeg får ikke sove og tilbringer hele dagen på sofaen. Og så blir jeg veldig sint på meg selv fordi jeg har kastet bort en hel helg pga noen pils. Er det noen andre som har det sånn? Jeg kommer til å slutte å drikke helt nå, for jeg orker ikke flere slike dager. Jeg kan bli sånn selv om jeg bare har drukket litt, så det handler ikke om at jeg heller i meg store mengder. Lurer på om jeg rett og slett har blitt allergisk? Det vil bli et savn å ikke kunne kose seg med noen øl eller vinglass lengre, men det er bare et valg jeg må ta.
HopelessFear Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Det er noen som er allergisk mot alkohol eller har en veldig svak terskel når det gjelder alkohol.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Det er noen som er allergisk mot alkohol eller har en veldig svak terskel når det gjelder alkohol. Ja, og da tåler de ofte lite før de blir fulle. Jeg reagerer ikke annerledes på å drikke enn jeg gjorde før, jeg tåler å drikke endel uten å miste kontrollen og føle meg full, men jeg er altså helt ødelagt i dagesvis etterpå. Kanskje det er noe som kommer med alderen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå