Gå til innhold

Trenger kjæreste!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men.. Jeg leter ikke, og han har ikke falt på meg enda!! :(

Jeg er nok bare et håpløst tilfelle;)

jeg og ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, jeg er alt opptatt.

Om det er noe som aldri slår feil, så er det at når man slutter å lete etter kjærleiken, kommer den fallende i hodet ditt.

For kvinner tror jeg denne tatikken kan fungere (vetj o ikke etter som jeg ikke er kvinne :P ), men for oss menn funker den heller dårlig :). Har i det siste vært på flere dater etter at jeg begynte å ta initativ.

Som kjell bjarne sier i filmen Elling :

Elling: Vi er to single karer bare vent så skal du se at damene renner ned døra vår.

Kjell Bjarne: Hvordan skal damene renne ned døra vår når di ikke engang vet hvor vi bor?

• Liker 3
Skrevet

Signerer huleboer, gjelder nok jenter det også.. Jeg får meg aldri kjæreste ved å sitte hjemme, og i vennegjengen er det ingen kandidater..

Skrevet

Vel, for at himmelen skal falle ned i hodet ditt, er det en fordel at du beveger deg utenfor husets fire vegger :fnise:

Gjest padawan
Skrevet

sleger meg på TS. er gutt/man, 35 og singel.

Skrevet

Uff, jeg trives for godt hjemme :P

Men jeg er jo også på skolen, jeg trener på senter 5 dager i uken, er på byen/vors/fest titt og ofte. Så han har mange muligheter til å falle ned på meg!

Gjest Katten.
Skrevet

For kvinner tror jeg denne tatikken kan fungere (vetj o ikke etter som jeg ikke er kvinne :P ), men for oss menn funker den heller dårlig :). Har i det siste vært på flere dater etter at jeg begynte å ta initativ.

Som kjell bjarne sier i filmen Elling :

Elling: Vi er to single karer bare vent så skal du se at damene renner ned døra vår.

Kjell Bjarne: Hvordan skal damene renne ned døra vår når di ikke engang vet hvor vi bor?

Hehe, selvfølgelig. For min del er det rett og slett bare vanskelig å få følelser for noen andre. I tillegg pleier jeg å ha noen pulevenner når jeg er singel.

Poenget: vær sosial, få kontakt med jenter/gutter, helst ha sex med en del av dem - bare ikke jakt nevneverdig på kjæreste, da det ofte kan skremme dem bort, om de ikke er på jakt etter det samme.

Skrevet

Jeg vil ikke si at jeg trenger kjæreste men det hadde vært hyggelig å møtes noen. Prøver å komme meg ut blant nye mennesker. Bli med ei venninne på fest eller på byen. Når jeg gikk på skole, var det veldig enkelt å komme i kontakt med folk. Det samme gjelder jobb. Evt. via andre avdelinger. Men jeg leter ikke akkurat desperat etter noen. Det skjer nok når man minst venter det.

Gjest tronder
Skrevet

Signerer huleboer, gjelder nok jenter det også.. Jeg får meg aldri kjæreste ved å sitte hjemme, og i vennegjengen er det ingen kandidater..

Vi får ta en date da når jeg flytter tilbake til trondheim i mai :Nikke: Og uansett er det skøy å møte nye folk.

Skrevet

Vi får ta en date da når jeg flytter tilbake til trondheim i mai :Nikke: Og uansett er det skøy å møte nye folk.

;)

Skrevet

Til nå har jeg egentlig analysert, veiet for og i mot om hver eneste mann jeg møter kan være min "drømmemann". Det er jo egentlig til å bli gal i hode av!

Ingen vil jo bli 100% perfekt på alle områder, noen gang. Det er praktisk talt umulig. Jeg leste et ordtak som sa:

"Ikke prøv å være perfekt for noen. Vent på en som elsker alle feilene dine". Det syntes jeg var godt skrevet.

Jeg tror det er lurest å bare gjøre sitt uten den stadige jakten. Det er bare stressende og frustrerende. En vakker dag må man jo deise bort i hverandre. :skravle:

Gjest Håpløs
Skrevet

Sorry, jeg er alt opptatt.

Om det er noe som aldri slår feil, så er det at når man slutter å lete etter kjærleiken, kommer den fallende i hodet ditt.

Ok, så sjansen for å treffe noen øker hvis jeg slutter å finne på ting i helgene og heller holder meg hjemme med mine nærmeste? Er singel på 7 året og jeg har virkelig gitt opp, men etter 7 onde år kommer det kanskje 7 gode..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...