AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Del Skrevet 30. januar 2011 Herreguuuud, hvor finner dere de bra mannfolka hen a? Jeg er skikkelig skikkelig funksjonshemmet når det kommer til sjekking og kjæresterier og flørting. Klarer det ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Del Skrevet 30. januar 2011 Herreguuuud, hvor finner dere de bra mannfolka hen a? Jeg er skikkelig skikkelig funksjonshemmet når det kommer til sjekking og kjæresterier og flørting. Klarer det ikke! Du er ikke alene om den saken! Er mann og sliter skikkelig ang. sjekking, flørting osv. Ja, hvor finner man skikkelige jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Del Skrevet 30. januar 2011 Snakker vi en date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg fant min via et felles vennepar. Prøv å fiske litt hos vennene dine om det er noen kjekke karer de kan hooke deg opp med? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 30. januar 2011 #5 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hvor gamle er dere da? Vanskelig å prøve å gi råd til noen når man ikke vet alderen deres. Forskjell på en tyveåring og en førtiåring som er skilt med barn. Strever selv med å få meg kjæreste.. Men har ikke vært så aktiv i det siste. Endret 30. januar 2011 av perpersen78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion_21 Skrevet 2. februar 2011 #6 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg vil også ha kjæreste. Jeg leter etter dette: en som er lik meg, en som forstår meg, en med lik humor(som feks.ler seg halvt ihjel av tegenserier som Roky) en som gir meg trygghet, en som kan diskutere verdensproblemer med meg, en som tenner på meg, en som gjør dagen min god, en som vil trene med meg, en som støtter og godtar meg, en jeg alltid kan stole på. Det skal ikke være lett. Mulig jeg er for kravstor, men det må da være lovlig. Kan han ikka bare falle ned fra himmelen? Værsåsnill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 2. februar 2011 #7 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg vil også ha kjæreste. Jeg leter etter dette: en som er lik meg, en som forstår meg, en med lik humor(som feks.ler seg halvt ihjel av tegenserier som Roky) en som gir meg trygghet, en som kan diskutere verdensproblemer med meg, en som tenner på meg, en som gjør dagen min god, en som vil trene med meg, en som støtter og godtar meg, en jeg alltid kan stole på. Det skal ikke være lett. Mulig jeg er for kravstor, men det må da være lovlig. Kan han ikka bare falle ned fra himmelen? Værsåsnill? Hvis du dropper verdensproblem diskusjoner og ikke har som krav at vedkommende skal underholde deg og være grunnen til bra og dårlige dager, ja så finnes vi Personlig så digger jeg nemi, pondus, Eon og hermann hedning (tegneserier generelt). Men jeg vil ikke ha som krav å underholde deg og diskutere verdensproblemer (heller lokalproblemer). Men men, lykke til i jakten, og kanskje 4av5krav er nokk eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvis du dropper verdensproblem diskusjoner og ikke har som krav at vedkommende skal underholde deg og være grunnen til bra og dårlige dager, ja så finnes vi Personlig så digger jeg nemi, pondus, Eon og hermann hedning (tegneserier generelt). Men jeg vil ikke ha som krav å underholde deg og diskutere verdensproblemer (heller lokalproblemer). Men men, lykke til i jakten, og kanskje 4av5krav er nokk eller hva? Hah, det hun skrev av "krav" er noen av de mest generiske tingene de fleste skriver. Og jeg lover deg at det ikke akkurat er vanskelig å snakke om verdensproblemer. Er det for vanskelig å ha en mening om wikileaks eller Egypt f. eks.? En hver knoll som leser avisa har jo en mening om dette. Det skal da heller ikke være så vanskelig å "underholde" folk av og til? Finn på noe å gjøre, eller slå av en vits i ny og ne. Hvis du ser på de andre kravene, så sier hun (ref: en som forstår henne, en som gjør dagen hennes god, en som vil trene med henne, en som støtter og godtar henne, )i bunn og grunn: Ikke være en drittsekk, noe som i seg selv er en helt ok ting å spør om. Og hvem liker vel ikke å le, og kanskje bla i litt tegneserier innimellom? Det er som sagt, veldig generiske krav, og vil sannsynligvis passe 2/3 av norske menn, om de bare klarer å oppføre seg selvsagt. De kravene er like spesifikke som: - Jeg liker humor (hvem i helvete liker ikke å le?) - Jeg liker å høre på musikk (Musikk i en eller annen form kan bevege hvem som helst) - Jeg liker å reise og se nye ting (altså, omtrent alle liker å komme seg ut av og til) - osv., bare fyll på med generiske ting. At du i det hele tatt har problemer med å fynne "kravet" om å kunne ha en mening om verdensproblemer, og ikke skal være i stand til å "underholder", som egentlig betyr være en omgjengelig person, er nesten ubeskrivelig patetisk og håpløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion_21 Skrevet 5. februar 2011 #9 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Takk! Godt at du fikk poengtert, på en veldig bastant måte, at jeg ikke er så kravstor likevel Endret 5. februar 2011 av Skorpion_21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 5. februar 2011 #10 Del Skrevet 5. februar 2011 Hva med å bli med i en forening el hvor du kan treffe andre mennesker som liker det samme som deg selv: fint startgrunnlag: eks idrett, teater, kor, foto, frimerker, bøker, matlagingskurs, rockeklubb etc. Det er viktig å godta deg selv, slik at andre også godtar deg: lite tiltrekkende med en som synes synd på seg selv. Hva leter du etter: er det miss Norge/mr Universe, eller kan du finne sjarmen "inni" et menneske? Gjør avtaler; ikke sitt hjemme og vent på at den rette banker på døren: det gjør de sjelden. Oppsøk sosiale sammenkomster, ta turen i parken, våg å smile til noen over en kaffekopp el: en trenger ikke drikke øl/vin/sprit for å tørre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 5. februar 2011 #11 Del Skrevet 5. februar 2011 *gettin' in line* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #12 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg vil også ha kjæreste. Jeg leter etter dette: en som er lik meg, en som forstår meg, en med lik humor(som feks.ler seg halvt ihjel av tegenserier som Roky) en som gir meg trygghet, en som kan diskutere verdensproblemer med meg, en som tenner på meg, en som gjør dagen min god, en som vil trene med meg, en som støtter og godtar meg, en jeg alltid kan stole på. Det skal ikke være lett. Mulig jeg er for kravstor, men det må da være lovlig. Kan han ikka bare falle ned fra himmelen? Værsåsnill? Sjarmerende... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huleboer Skrevet 6. februar 2011 #13 Del Skrevet 6. februar 2011 Kan ikke alle dere som ønsker kjærste avtalle og møtes på en kafe?. Dere kan avtalle at alle skal ha rødt skjerf og hemmelig hilsen "deg regner i bergen hvordaner været i troms?" . Blir akurat som en gammeldags spion film der dere sitter og konspirer om å hooke hverandre opp med deres venner! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion_21 Skrevet 8. februar 2011 #14 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var kanskje ikke så sjarmerende formulert...jeg forsøkte bare å få fram at jeg vil ha en som er glad i meg. Selvfølgelig skal jeg gi tilbake, noe annet ville jo bare bli rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 8. februar 2011 #15 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var kanskje ikke så sjarmerende formulert...jeg forsøkte bare å få fram at jeg vil ha en som er glad i meg. Selvfølgelig skal jeg gi tilbake, noe annet ville jo bare bli rart... Jeg skjønte akkuratt hva du mente Og tror det du lnsker er helt naturlig. jeg ønsker det samme så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. februar 2011 #16 Del Skrevet 8. februar 2011 Sorry, jeg er alt opptatt. Om det er noe som aldri slår feil, så er det at når man slutter å lete etter kjærleiken, kommer den fallende i hodet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #17 Del Skrevet 8. februar 2011 Sorry, jeg er alt opptatt. Om det er noe som aldri slår feil, så er det at når man slutter å lete etter kjærleiken, kommer den fallende i hodet ditt. AU!! Gjø'kke det vondt'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. februar 2011 #18 Del Skrevet 8. februar 2011 AU!! Gjø'kke det vondt'a? Min var heldigvis ikke så tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. februar 2011 #19 Del Skrevet 8. februar 2011 Sorry, jeg er alt opptatt. Om det er noe som aldri slår feil, så er det at når man slutter å lete etter kjærleiken, kommer den fallende i hodet ditt. Det er veldig sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #20 Del Skrevet 8. februar 2011 Men.. Jeg leter ikke, og han har ikke falt på meg enda!! Jeg er nok bare et håpløst tilfelle;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå