OleArne Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hei! Jeg er en mann på 24 år. Egentlig veldig pinlig tema å ta opp, men hadde sex med en jente som jeg møtte på fylla for noen uker siden. Og hun var av typen som likte å eksperimentere litt, så midt under samleie ville hun putte fingeren sin i analåpningen min. Jeg var beruset og sa ikke imot dette. Men noen dager etter dette, har det vært vondt å....ja, å bæsje...og som en bekymret person, så har jeg kjent etter, og jeg har merket noe som virker som hemoroider. Dette har kommet og gått, og etter den episode har jeg ikke vært borti noe lignende, men likevel har jeg har smerter mens jeg har...ja, bæsjet...og det har blitt bedre noen ganger, men i lengden har det egentlig bare blitt verre! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som vet om noen kjerringråd eller et eller annet, for jeg greier rett og slett ikke gå til doktor...det er rett og slett for pinlig for meg å gjøre det...I tillegg til dette, har jeg iblant følt en enorm trang for å klø meg på penis noen minutter og opp til et døgn etter samleie, og det er ikke påvist klamydia eller noe lignende etter tester (som var enormt ødeleggende for min selvtillit). Så det jeg egentlig spør om, er at -- har dette noen sammenheng? Og hva i huleste skal jeg gjøre med både kløe i rompa og penis?????
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Dersom du ikke har hatt sex på lenge vil det nok klø litt på penis i noen dager etterpå. Helt normalt. Og naturligvis vil du kjenne at det ikke er riktig behagelig å bæsje etter noen har hatt fingeren i anus. Jeg aner ikke hvordan du får hemoroider, men det googler du deg lett til. http://no.wikipedia.org/wiki/Hemoroide http://www.hemoroider.com/ Virker som kosthold med mye fiber kan redusere plagene med hemoroider. Det finnes vel også reseptfrie kremer på apoteket. Og når det gjelder din frykt for å gå til legen, så skal du vite at legen finner dette helt normalt. Det forventes at 50-85% av befolkningen vil få hemoroider i løpete av livet. Det tok lang tid før jeg turte gå til legen med kjønnsvorter, men etter jeg gjorde det var det mye lettere å gå til legen med andre ting Lykke til! Og til Gjest. Skam deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå