Gå til innhold

Ferdigheter som trekker damer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ferdigheter som trekker damer:

En god sangstemme er bankers.. :romeo:

Noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lære triks bare for å dra damer blir på en måte litt falskt.... :sjenert:

Personlighet er alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne vise omsorg, å kunne lage mat, å kunne ta i ett tak, osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppriktighet og respekt, gode maneerer og evne til å føre en samtale som dreier som om litt mer enn bil, fotball og andre uvesentlige ting er greit å kunne brilliere med - samtidig som hukommelse er et must og ikke en grønn bil fra urkmekistan....

:gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kunne vise omsorg, å kunne lage mat, å kunne ta i ett tak, osv.

Er kjekt når man er en DAME på jakt etter en mann. Men nå var det ikke riktig det som var tema i denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjekt når man er en DAME på jakt etter en mann. Men nå var det ikke riktig det som var tema i denne tråden.

sååå - du tror at en drittsekk med god sangstemme er bankers liksom??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtenksomhet, være en god kokk, være flink med barn, kjærlig, huslig, teknisk og sterk. Ingenting er så sjarmerende som en mann som kan hjelpe en dame med tunge løft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjekt når man er en DAME på jakt etter en mann. Men nå var det ikke riktig det som var tema i denne tråden.

Kjekt andre veien også det, som i tråden her.

Jeg kjenner i alle fall ingen damer som ikke liker at mannen kan vise omsorg, at han kan lage mat og at han kan ta i ett tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min kan "alt" om bil og er veldig handy, det syns eg er veldig sexy! Samtidig er han søt og sjarmerande, får meg til å le, tør vise at han set pris på meg og han er sikker på seg sjølv. Alt dette er viktige sider ved menn for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Cipheria

En god egenskap redder ikke en forfallende personlighet. Er man for eks irriterende kan opptrente egenskaper egentlig bare gjøre vedkommende mer irriterende. Man taper uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tykk lommebok eller enda bedre, konto med store tall er noe som tiltrekker seg de fleste kvinner.

Alle andre egenskaper kommer i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nevne i fleng jeg, hva som er ferdigheter jeg setter pris på i en mann:

- Flink å skru. Enten det er på biler, båter, elektronikk, i huset, og generelt fikse ting som oss kvinner er dårlige på

- Humor! En mann som byr på seg selv med selvironi og god humor og får meg til å le, er en mann jeg setter pris på

- Imponerer på kjøkkenet. Det trenger ikke være supervanskelige greier -hjemmelaga pizza er godt det, så lenge han stiller seg på kjøkkenet med godt mot og faktisk kokkelerer fordi han har lyst og ikke av tvang

- God klesstil. Jeg vil absolutt kalle det en ferdighet å ha god klesstil. Så mange menn aner ikke hvilken sjorte som passer til hvilken bukse, eller hvilke sko som passer dertil.

- Penger. Det er viktig! Man trenger ikke ha millioner på bok, men å faktisk ha kontroll på sine egne penger og det man tjener, og å kunne forvalte pengene riktig. Man kan bli rik på bare å vite hvor man burde investere og hvor man bør spare.

- Hjelpsom. Kaller det også en ferdighet, ser at både menn og kvinner mangler den egenskapen. Jeg kunne aldri bodd sammen med en person som ikke ryddet etter seg, eller hjalp til med rundvasken og likte å ha huset pent og rent. Nå er jeg litt vel avhengig av det, men en hjelpsom, organisert mann er en bra mann.

- Intelligens!! Jeg liker menn som utfordrer meg og som får meg til å tenke over viktigere saker enn det som foregår fra hodet og nesetippen og ikke lengre. Jeg liker en mann som er interessert i samfunnet, vitenskapen, og alt mulig som har med kunnskap å gjøre. Det hjelper ikke å dra på gymmen å bole opp musklene hvis du ikke har noe å fortelle over middagen senere den dagen.

...dette var bare noe jeg kom på nå, men det fins mange flere ting. Heldig jeg er som har en sånn kjæreste som treffer på alle disse punktene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud, jeg er så dritt lei av alle dem som hele tiden skal skrive at kvinner bare bryr seg om penger. Jeg kunne ikke gitt mer faen i om mannen er rik eller ikke, så lenge han er ansvarlig og vet å bruke de pengene han har fornuftig. Er det så vanskelig å skjønne at det ikke er pengene vi har lyst til å tilbringe livet med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykk lommebok eller enda bedre, konto med store tall er noe som tiltrekker seg de fleste kvinner.

Alle andre egenskaper kommer i bakgrunnen.

De personene her inne på Kvinneguiden som er mest generaliserende er faktisk MENN, som skriver sånne kommentarer som denne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...