Gå til innhold

Kanalferie i England


Wouxun

Anbefalte innlegg

Sitter her midt i natten med nesa tett til skjermen og titter rundt på Kanalferie i England. Det ser jo sååååå koselig ut :jepp: Blir helt betatt av det som ser ferie i vakker natur :jepp:

Har og tittet rundt på de forskjellige reisebyråene her i Norge, men ser ikke ut til at det er "daglidags" å selge slike turer... Er det noen av dere her inne som har vært på en slik ferie og kan dele erfaringer? Må man bestille rett fra utleier i England kanskje? Er jo fler som driver med det "over there". En norskættet bedrift har oppkalt "elvebåtene" sine etter norske fjorder.. Artig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på kanalferie når jeg var rundt 10 år, altså 15 år siden. Det var en helt fantastisk tur. Vi reiste med 2 andre familier og var på tur i 12 dager tror jeg. Båten var vel sånn 10-15 meter lang og kanskje 3 meter bred, men det gikk helt fint. Var gjennom 92 sluser og fikk en skikkelig smak på det ekte England. Anbefales på det sterkeste, vi som reiste snakker om denne turen hver gang vi møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på kanalbåtferie i England, for ca 5 år siden. Utrolig koselig, anbefaler det på det varmeste! Morsomt med slusene som man opererer selv, og kjempehyggelig å legge til ved en pub langs elven for å kose seg med en pint :) Det var ikke jeg som stod for bestilling, men mener å huske at det ble bestilt rett fra utleier ja. Bare å google i vei så finner du sikkert masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kanalbåtferie for noen år siden i Frankrike. En veldig artig opplevelse. Vi var 3 familier med hver sin båt. Kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...