Ragnhild1 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har en forsåvidt god seng fra Ikea, en rammemadrass. Denne har påskrudde bein under, men det bråke så sinnsykt! Kniriker i ett sett, det blir av og til litt støy i huset og jeg våkner kanskje selv av det om natten. Jeg hadde en periode rammemadrassen uten bein for det var så irriterende, så kjøpte jeg noen nye i tre som var litt kortere i ett håp om mindre bråk. Men neida, mye verre!! Er det noen som har noen anti-knirke tips til meg før jeg blir liggende på gulvet igjen?
Supraspinatus Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har en forsåvidt god seng fra Ikea, en rammemadrass. Denne har påskrudde bein under, men det bråke så sinnsykt! Kniriker i ett sett, det blir av og til litt støy i huset og jeg våkner kanskje selv av det om natten. Jeg hadde en periode rammemadrassen uten bein for det var så irriterende, så kjøpte jeg noen nye i tre som var litt kortere i ett håp om mindre bråk. Men neida, mye verre!! Er det noen som har noen anti-knirke tips til meg før jeg blir liggende på gulvet igjen? Alle steder det er skrudd tre mot tre er et potensiell knirk. Skru opp og legg lim alle stedene. Skru så igjen. Ev. kan du legge noe i mellom som absorberer vibrasjonene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå