Gå til innhold

Supraslank!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Jeg slettet den forrige treningsdagboken. Den ble så dum. Den viste rett og slett hvilken slappfisk jeg var i 2010, og det har jeg ikke lyst til å være i 2011. Blanke ark, rett og slett. "Supraslank" syns jeg var litt vittig, og det er jo målet. Om ikke en sylfide, så i alle fall normalvektig og uten så mange valker. :ler:

Just keep swimming er en litt misvisende undertittel, siden jeg ikke har vist meg i badetøy på minst 10 år. Så ille er det faktisk. Jeg svømmer altså ikke, men jeg liker uttrykket så godt. Det er vanskelig, tungt og slitsomt å gå ned i vekt, men man må bare fortsette (å svømme) så kommer man i mål til slutt.

Har meldt meg inn i et nytt treningssenter som åpnet 15.jan, og har så langt vært veldig flink til å gå. Trener en kombinasjon av kondisjon og styrketrening, trives godt med det. Senteret er lite og har ingen saltimer, men det trenger jeg egentlig ikke.

Treningsoversikt 2011:

15.01.11 - 1t 3min - 499kcal

16.01.11 - 1t 20min - 832kcal

18.01.11 - 1t - 481kcal

20.01.11 - 1t 14 min - 568kcal

21.01.11 - 1t - 560kcal

23.01.11 - 43min - 475kcal

25.01.11 - 58min - 493kcal

26.01.11 - 54min - 556kcal

27.01.11 - 1t 41min - 877kcal

31.01.11 - 1t 6min - 584kcal

01.02.11 - 1t - 572kcal

02.02.11 - 1t 40min - 775kcal

04.02.11 - 45min - 405kcal

07.02.11 - 1t 4min - 750kcal

08.02.11 - 1t 18min - 800kcal

10.02.11 - 1t 20 min - 795kcal

13.02.11 - 1t 31 min - 900kcal

15.02.11 - 42min - 469kcal

16.02.11 - 1t 15min - 694kcal

18.02.11 - 1t 13min - 645kcal

20.02.11 - 1t 10min - 600kcal

21.02.11 - 1t 12min - 961kcal

22.02.11 - 1t - 462kcal

27.02.11 - 1t 12min - 820kcal

01.03.11 - 38min - 330kcal

03.03.11 - 79min - 743kcal

06.03.11 - 93min - 797kcal

10.03.11 - 55min - 679kcal

13.03.11 - 77min - 873kcal

--------------------

weight.png

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også litt sånn over det , Mahareth! :ler: Det er veldig ulikt meg.. Men kjekt er det jo!

Fikk inn en treningsøkt før skolen i dag, 1t og 6min ble det. Jeg må også nevne at jeg har hatt NULL joggekapasitet, men begynte å pushe meg selv på tredemøllen den dagen jeg beygnte å trene. Da klarte jeg (alvorlig talt) kun 1 minutt sammenhengende jogging, i dag klarte jeg 5 min og 10 sek. Så på to uker har jeg kommet ganske mye lengre. Det er jeg utrolig fornøyd med!

Kjørte på med hard styrketrening, og følte jeg fikk en grei økt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To knallgode økter til, en i går og en i dag. Føler at jeg er inne i en god periode, det er gøy å trene. Tok i så hardt på styrketreningen i dag at skinnet sprakk på lillefingeren - på tre steder! :skratte: Snakker om å være engasjert..

Skal ut og spise med jentegjengen i morgen kveld, så nå har jeg forhåpentligvis trent inn den kaloribomben! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjapp treningsøkt i går, hadde utrolig dårlig tid.. Fikk heldigvis presset det inn mellom skole og visning på en leilighet. Har planer om langkjøring i morgen, få en knallgod avslutning på uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har laget meg to tickere som viser to målsetninger.

Ugh.

Kjipt å se tall sånn svart på hvitt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallhard økt i dag.. kjenner at det kommer til å gjøre vondt i morgen. Men det er jo deilig også - må innrømme det. :jepp:

Merker fremgang på vektene, og det liker jeg. Det er artig når jeg klarer å løfte tyngre og ta i mer..

Ett problem er at beina er vonde nå, har hatt beinhinnebetennelse før og dette minner stygt om det altså.. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like hard økt i dag, selv om kroppen ikke orket like mye. Er stolt av innsatsen i alle fall, det skal jeg jammen ha! :jepp:

I morgen blir det "restitusjonstrening", dvs veldig lett trening med fokus på å bli varm og god i musklene bare. Ahhh... I love it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg sitere min vanlige dagbok her inne:

Dere.... jeg som var så skuffet da vekten gikk opp på mandag.... Jeg målte mage, hofter, overarm, bryst og lår 1.jan.. og så målte jeg på nytt i dag..... Og fordelt på de plassene så har jeg "mistet" 14cm!!

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalgod økt i dag igjen! Kjenner at jeg bobler over av glede etter trening, endorfiner gir en utrolig god rus! :ler:

Litt usikker på hvor godt treningsprogrammet mitt er.. jeg prøver å bygge muskler nemlig.. Ikke til å bli sånn fitnessdronning, men til å bli sterk og trent! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro på trening med en helt jævlig hodepine i dag, og klarte å komme hjem uten.. Det er jammen lykke altså. Var så sykt nært at jeg ikke dro, men nå er jeg glad jeg gjorde det! Ble ikke all verden til økt, men jeg fikk da forbrent litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat dagbok:

Må skryte litt mer av meg selv i dag......

Jeg satt og småfurtet litt fordi jeg hadde blingset kraftig med "matbudsjettet" mitt i dag, rett og slett spist for mye i forhold til planen min. Så tenkte jeg, pokker heller - jeg kan da bare stikke og trene. Skulle egentlig ikke før i morgen, men hvorfor ikke? Har til nå bare prioritert styrketrening som dere vet, så i dag tvang jeg meg selv til en ren kondisjonsøkt:

- 45 min på tredemøllen

- (+12 min med gradvis nedtrapping i tillegg)

- 6 km/t

- 5%-10% stigning

Jeg trodde jeg skulle spy på slutten, rett og slett! Det var beinhardt! Resultatet er 72 min trening og 961kcal forbrent!! Tenkte jeg ville prøve meg på armhevinger etterpå også... klarte TRE på tærne (tre mer enn da jeg begynte å trene) og 25+12+24 på knærne.

Rett og slett utrolig fornøyd!

OG treningshyper! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Solid trening i dag etter litt magetrøbbel som satte meg tilbake tidligere i uken. God innsats, hard styrke. Gode greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med litt heiing! Siden sist oppdatering har jeg hatt ytterligere tre treningsøkter, og har vært ganske så fornøyd med det. Syns jeg er inne i en god trend for tiden, prøver så godt jeg kan å holde det gående! :trene:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...