Blue India Skrevet 29. januar 2011 #1 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg skjønner at folk liker taco, men nå føles det som om at dette fenomenet har spunnet fullstendig ut av kontroll. Og det virker som Ola Nordmann ikke får nok av taco-liknende produkter. Vi har: Tacosuppe, Tacogryte, Tacokjøttdeig (som er ferdig stekt!)og ikke minst TacoLASAGNE. Er vi bare en gjeng med skap-meksikanere hele gjengen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 29. januar 2011 #2 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er så idiotisk når de blander retter sammen Taco er godt, lasagne er godt, pizza er godt. Taco-lasagne, taco-pizza og taco-alt mulig annet er ikke godt! Rene smaker..rene smaker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madison rose Skrevet 29. januar 2011 #3 Del Skrevet 29. januar 2011 synes det er bra at Taco og meksikansk mat ( ) generelt har fått innpass her i Norge, skal ikke legge skjul på at jeg elsker meksikansk mat. men ingen av de produktene over her synes jeg er særlig gode, og jeg vil tro de smaker ganske lite som de ville smakt hadde de vært laget av meksikanere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. januar 2011 #4 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå venter vi på Tacoraspeballer Tacogrøt Tacoribbe Tacois Tacovin Jepp Blue India - jeg er helt enig med deg at denne hangen til å helle taco kryddermix og stikke taco chips i alt er teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kan ikke tenke meg noe mindre fristende enn Toros siste storsatsning - tacolasagne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue India Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 29. januar 2011 Men noen må jo kjøpe disse produktene, siden de fortsetter å lage de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #7 Del Skrevet 29. januar 2011 Folk er gale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 29. januar 2011 #8 Del Skrevet 29. januar 2011 Nå venter vi på Tacoraspeballer Tacogrøt Tacoribbe Tacois Tacovin Jepp Blue India - jeg er helt enig med deg at denne hangen til å helle taco kryddermix og stikke taco chips i alt er teit. Tacoribbe ble jeg servert for noen uker siden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 29. januar 2011 #9 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg skjønner ikke hva problemet er. Selvom det kommer nye ting på markedet betyr det ikke alt alle må kjøpe det.. På butikken like ved meg selger de en rekke matvarer jeg ikke liker, men jeg bruker ikke masse tid på å irritere meg over det. Jeg går bare rett forbi =) Tacolasagne er forresten dritgodt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 29. januar 2011 #10 Del Skrevet 29. januar 2011 Syntes sånt er spennende jeg. Det gir meg ideer til matretter jeg kan spise. Bare med min egen sunne vri da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #11 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kan ikke tenke meg noe mindre fristende enn Toros siste storsatsning - tacolasagne. Nei den var virkelig ikke god! Det ble med den ene gangen og aldri mer. Hjemmelaget tacopai derimot er namnam! Jeg fant oppskrift på nett og serverte til kjæresten, og siden dengang har han hatt dilla på den For min del er ferdiglagede tacosmakende retter lite interessant. Tacopizza går til nød an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #12 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg skjønner ikke hva problemet er. Selvom det kommer nye ting på markedet betyr det ikke alt alle må kjøpe det.. På butikken like ved meg selger de en rekke matvarer jeg ikke liker, men jeg bruker ikke masse tid på å irritere meg over det. Jeg går bare rett forbi =) Tacolasagne er forresten dritgodt Jeg bruker heller ikke mye tid på å irritere meg. Men når så og si hele Norges befolkning hiver seg over tacogrytene hver eneste fredag, basert på en ekkel ferdig-kryddermiks og guacamole som inneholder omtrent 2 % avocado - da kan man begynne å lure. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #13 Del Skrevet 29. januar 2011 Forresten tror jeg deg gjerne. Tacolasagne er antakelig så godt som drit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #14 Del Skrevet 29. januar 2011 Tacogrøt ... med guacemole som smørøye ... og med dryss av tacokrydder .. nam nam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 29. januar 2011 #15 Del Skrevet 29. januar 2011 Men når så og si hele Norges befolkning hiver seg over tacogrytene hver eneste fredag, basert på en ekkel ferdig-kryddermiks og guacamole som inneholder omtrent 2 % avocado - da kan man begynne å lure. Kan da umulig være værre en "jegergryte" som nordmenn har kastet seg over i årevis.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 29. januar 2011 #16 Del Skrevet 29. januar 2011 Tacovafler? Hvorfor har ikke Toro kommet med det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 29. januar 2011 #17 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg har også stusset litt over denne "Taco-eksplosjonen" fra Toro i det siste, særlig Tacolasagne virker lite fristende. Er en litt mystisk blanding og jeg skjønner ikke hvorfor taco kan være taco og lasagne kan være lasagne - må vi virkelig kombinere de to? Jeg har forresten fått servert Chicken Tikka lasagne - det var ingen "høydare" og jeg skjønner ikke hvordan noen fant på at det var en god ide å putte Tikka-marinert kylling i lasagne ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. januar 2011 #18 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg har aldri vært særlig glad i taco. Og i hvertfall ikke de ekle skjellene, huff! Er jo helligbrøde å ødelegge den fantastiske retten lasagne med tacokrydder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #19 Del Skrevet 29. januar 2011 Det tacokryddeeret er jo egentlig helt grusomt. Bare masse buljongpulver med litt mextex-smak. Jeg elsker mextex selv, men toro sin er bare ikke god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #20 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er enkelt å lage krydderet selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå