:-) anna Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Humrer litt av dette kostholdsrådet fra en Personlig trener og treningsansvarlig på SATS Storo/Nydalen, på KG-forsida. Kveldskos og snacks - Jeg er som mange andre svak for melkesjokolade. Så på lørdagskvelden kan jeg godt unne meg et par ruter med det. Du verden. Ja ingen skal påstå at treningseksperter ikke er som folk flest. Er dette et kostholdsråd til folk flest?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Hva var galt med det? De fleste er vel enige om at det er greit å leve godt og normalt, men med visse begrensninger. Hvorfor skulle man ikke kunne ta seg litt sjokolade selv om man vil leve sunt?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Hva var galt med det? De fleste er vel enige om at det er greit å leve godt og normalt, men med visse begrensninger. Hvorfor skulle man ikke kunne ta seg litt sjokolade selv om man vil leve sunt? Snakker om å forstå et innlegg til fulle 1
Gjest Emera Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 To hele ruter? Ja, her stapper man innpå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå