Gjest halebein Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Nå har jeg nettopp lest gjennom tråden om "hva tenner menn på hos en kvinne", og smaken er tydeligvis som baken, delt... Hva er det dere først legger merke til ved en mann da? Hva er det som gjør at akkurat HAN fanger oppmerksomheten din? Hva foretrekker du, mørk/lys, veltrent/spinkel, former/radmager, eller midt i mellom? Hva er det første du legger merke til hos en mann?
Gjest Sobril Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Øynene. Måten han kikker på meg. Litt sånn ertende blikk er heltennings. Kropp... Jeg vet ikke. Har alltid endt opp med tynne menn. Siste var meget veltrent, men det var helt tilfeldig. Men han tente meg max, ja. Pene hender er også flott. Og han må ikke ha rare ører eller rar nese (det skal mye til at det blir rart, men er det rart så har jeg en tendens til å få oppheng i "defektene")
Gjest Raina Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Er ein sucker for "mørke menn". Altså menn frå blant anna Sør-Europa. Tykkjer dei er utruleg tiltrekkande. Eg greier berre ikkje å tenne på nordiske menn på same måten. Mykje kroppshår, sterke mannehender, og skikkeleg mannemann oppførsel. Likar ikkje veltrente menn, musklar er no-no. Spinkle/tynne menn derimot er nammenam.
Gjest MrsTux Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Har tent på så forskjellige typer at det er umulig å finne en fellesnevner her. Men kanskje det er noe med smilet, når det gjelder ytre ting som jeg fort legger merke til. Ellers er tenningen selvfølgelig avhengig av indre kvaliteter og kjemi.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Jeg ser nok på helheten i første øyekast. Kroppspråk, utseende og klær. I neste fase er det mimikk, kroppspråk og øyne som teller. Deretter så er det personlighet. Altså. Jeg kan tenne og falle for en mann som har en kropp og utseende jeg ikke skulle ha trodd jeg falt for. Personligheten avgjør.
Gjest halebein Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Godt at man har variert smak:) Noe for alle. Jeg liker mørkhårede høye menn, gjerne med blå øyne - men har vært hodestups forelsket i en lys mann, middels høy og ok (ikke veltrent) kropp, men som er utrooolig sjarmerende/kjekkas... og samboeren min har lysebrunt hår og er lav, men veltrent og tidligere toppidrettsutøver. Så ganske forskjellige preferanser med andre ord:) Men jeg legger fort merke til godt humør/humor/smiler mye/pene, hvite tenner, litt "fandenivoldske" øyne, utadventhet... Da jeg første gang så samboeren min, "falt" jeg litt for han på et utested der det kom inn en mann i rullestol som plagdes med å komme ned en avsats, og (han som skulle bli) samboeren min var den eneste i lokalet som faktisk gikk bort og hjalp mannen inn, og løftet stolen hans ned:) Det var det som fanget oppmerksomheten min. Det vitnet om en ok personlighet i alle fall:) Jeg faller skjelden for tilfeldige menn, bare fordi de ser bra ut, men blir ofte betatt av menn jeg har kjent en stund , og kanskje forelsker jeg meg i personlighet?
womenwomen Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Nå har jeg nettopp lest gjennom tråden om "hva tenner menn på hos en kvinne", og smaken er tydeligvis som baken, delt... Hva er det dere først legger merke til ved en mann da? Hva er det som gjør at akkurat HAN fanger oppmerksomheten din? Hva foretrekker du, mørk/lys, veltrent/spinkel, former/radmager, eller midt i mellom? Hva er det første du legger merke til hos en mann? Før likte jeg veldig høye og mørkhårede menn . Nå liker jeg dem litt lysere i håret ...mørkblonde og blåøyde . Typisk nordisk / norsk utseende - men med bra kropp , gjerne litt kraftig og sterk , dvs velproporsjonert , bredskuldret og HØY . Gjerne litt veltrent eller normalvektig . Ikke syltynn og mager ...det ser så pinglete ut på en mann . Liker at han har en selvsikker kroppsholdning / kroppsspråk og et pent ansikt med et flott smil og blå glitrende øyne ....jeg er solgt ...he he Kan lenge stå å bare NYTE synet av han . Og å få blikkontakt tilbake er jo helt utrolig spennende og deilig : ) Høyden er utrolig viktig . At han er høyere enn gjennomsnittsmannen er . Da skiller han seg virkelig ut ...og jeg blir tent av å se på han ... Ja slike menn blir man UTROLIG våte i trusa av ...he he
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Flesteparten av de jeg har falt for hittil har vært mørke, blåøyde, høye og slanke/tynne (altså hverken muskeløse eller runde/kraftige), med smale hofter. Selvfølgelig er det personlighet og felles kjemi som teller aller mest, men jeg oppfatter denne tråden til å handle om utseende, så dermed er det det jeg svarer på her.
Gjest Hei og hå! Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Min siste flamme fikke meg totalt til å forandre smak når det gjelder menn; Ertende glimt i blå øyne, solbleket hår og slank veltrent kropp! Før var det muskuløs firskåren kropp, ikke så høy men bredbygd og gjerne mørk.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 De vil aldri si det til deg, men ei feit lommebok er en kanin ut av hatten. 1
ludo Skrevet 30. januar 2011 #11 Skrevet 30. januar 2011 Jeg liker de høye,tynne,mørke og mystiske! Men det må være mer enn bare det ytre:)
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #12 Skrevet 30. januar 2011 Jeg liker de høye,tynne,mørke og mystiske! Men det må være mer enn bare det ytre Som feks en stor feit lommebok.
iskaffe Skrevet 30. januar 2011 #13 Skrevet 30. januar 2011 Har funnet ut at det varierer VELDIG. Siste fyren jeg tente på var kraftig, med noen gode "lovehandles". Det var første gangen jeg faktisk satt og beundret de ekstra kiloene han hadde rundt magen og tenkte på hvor deilig det hadde vært å kunne kost med han. Men han var så ekstremt karismatisk og skikkelig hyggelig! En ordentlig bamse kan man si.... Før det var det en ganske lav mann. Tipper han måtte være under 165cm. Men han hadde så fin stemme. Dyp og myk med søreuropeisk aksent. Fint hår og nydelig øyne, også hadde han så bra humor og var skikkelig morsom å være sammen med. Tenner ikke nødvendigvis på utseendet til en mann. Faktisk så tror jeg at jo mer perfekt og fin han er, jo mindre tenner jeg på han. Liker menn som er "ekte", som har skavanker men som kler dem! (litt rart formulert kanskje... )
ludo Skrevet 30. januar 2011 #14 Skrevet 30. januar 2011 Som feks en stor feit lommebok. he he---- nei ikke det nei!
Gjest Hei og hå! Skrevet 30. januar 2011 #15 Skrevet 30. januar 2011 Som feks en stor feit lommebok. Det er selvfølgelig ikke å forakte det heller! Fint med en mann som kan levere varene på alle måter!!! smask!
Gjest Raina Skrevet 30. januar 2011 #16 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Det er selvfølgelig ikke å forakte det heller! Fint med en mann som kan levere varene på alle måter!!! smask! Ganske sikker på at tråden skulle handle om det utsjånadsmessige. Så dropp dette feit lommebok + kvinnfolk = sant. Endret 30. januar 2011 av Raina
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #17 Skrevet 30. januar 2011 Ganske sikker på at tråden skulle handle om det utsjånadsmessige. Så dropp dette feit lommebok + kvinnfolk = sant. Nå ser man jo på en person om vedkommende er rik eller fattig...
Gjest Raina Skrevet 30. januar 2011 #18 Skrevet 30. januar 2011 Nå ser man jo på en person om vedkommende er rik eller fattig... Nei? Veit om ein fyr som er millionær, og han går rundt i gamle, umoderne klær. Ville aldri trudd at han hadde pengar om du ikkje visste det. Og så har vi desse jyplingane som vil prøve å framstå som rike, og kler seg opp i merkeklær osv.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #19 Skrevet 30. januar 2011 Veit om ein fyr som er millionær, og han går rundt i gamle, umoderne klær. Ville aldri trudd at han hadde pengar om du ikkje visste det. Med tanke på din dialekt: Olav Thon? Tror nok han gjør mange kvinner klamme i hakket, selv med de gamle klærne fra førkrigstidens dager...
Gjest Raina Skrevet 30. januar 2011 #20 Skrevet 30. januar 2011 Med tanke på din dialekt: Olav Thon? Tror nok han gjør mange kvinner klamme i hakket, selv med de gamle klærne fra førkrigstidens dager... Nei, ikkje Olav Thon. Og trur ikkje han gjer så altfor mange jenter våte i trusa akkurat. Stinn av gryn er eit pluss, men er nok ikkje ein av dei kvalitetane som kvinner set høgast på lista.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå