Gå til innhold

Har du juicer / saftsentrifuge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe saftsentrifuge, eller juicer som det heter på fint :jepp:

Ser at det er flere typer på markedet og vet ikke hva jeg skal velge.

Er nok endel kvalitetsforskjeller på de (uavhengig av pris).

Har prøvd å finne produkttester på de på nett, uten å lykkes.

Lurer derfor på om noen som har en, kan dele erfaringer med sin, fordeler og ulemper og grad av "fornøydhet" med den de har :)

Skal bruke den til å lage frukt og grønnsaksjuice :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har DENNE og jeg er storfornøyd! Den koster 949,- på Jernia, mens den koster nærmere 1500 på expert. Jeg elsker juiceren min!

Skrevet

Tusen takk for svar :klemmer:

Jeg har ikke sett denne til salgs noen steder.

Jeg har lett og lest litt rundt på nettet nå og bestemt meg for å kjøpe en Philips.

Den som er anbefalt under her. Fant noen videoer og to som skrøt hemningsløst,

så virker som om også den er veldig bra.

Juice til frokost ja :rodmer: Deilig måte å starte dagen på :)

Skrevet (endret)

Jeg har DENNE og jeg er storfornøyd! Den koster 949,- på Jernia, mens den koster nærmere 1500 på expert. Jeg elsker juiceren min!

Tusen takk for tilbakemelding :)

Etter å ha lest litt rundt på nettet og funnet info og endel skryt om denne, så er det denne jeg nå planlegger å kjøpe :klemmer::rodmer:

Haha, fant plutselig ut at jeg er leser av bloggen din og jeg elsker den :fnise::klemmer:

Endret av inga:)
Skrevet

Det var hyggelig å høre :D

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med juiceren og den juicer alt som juices kan! ;) Hvis du går for den vil anbefale deg å se DVD'en som følger med i pakken, den er veldig inspirerende og man lærer masse!

Skrevet

Det var hyggelig å høre :D

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med juiceren og den juicer alt som juices kan! ;) Hvis du går for den vil anbefale deg å se DVD'en som følger med i pakken, den er veldig inspirerende og man lærer masse!

:klemmer: Du er veldig inspirerende. Jeg har lært mye om mat på den bloggen. Det er mange blogger om det du skriver om, men det er din og Silje Tralala jeg liker best, som jeg anser har høyest kvalitet :)

Jeg fant igjen et innlegg på bloggen til Silje der hun skrev om juiceren, og også hun nevner denne DVDn. Gleder meg til å få den kjøpt inn og prøve den :rodmer: Det er dessverre en del grønne grønnsaker jeg ikke kan spise fordi jeg har hypothyreose, men jeg skal leke meg med det jeg "kan".

Håper det kommer flere juicertips og oppskrifter fremover hos deg :D

Jeg må finne ut hvordan jeg kan blande inn ting som frø og chlorella o.l i juicene og smoothiesene (har blender også) hehe. Gleder meg til å sette igang :jepp:

Skrevet

Jeg fant igjen et innlegg på bloggen til Silje der hun skrev om juiceren, og også hun nevner denne DVDn. Gleder meg til å få den kjøpt inn og prøve den :rodmer: Det er dessverre en del grønne grønnsaker jeg ikke kan spise fordi jeg har hypothyreose, men jeg skal leke meg med det jeg "kan".

Tusen takk, snille du! Ja, Silje har en herlig blogg! :)

Tenker du på goitrogener siden du ikke skal ha alle grønnsaker? Jeg har også lavt stoffskifte og har valgt å styre unna soya, men la grønnsakene forbli.

Skrevet

Jeg har lillebroren til den det linkes til, en hvit en. Litt billigere men funker veldig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...