Gjest Jente .. Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hei! Jeg går på P-piller og skulle hoppe over mensen denne måneden, så jeg begynnte rett på det andre brettet med piller men jeg fikk mensen like vel :-(( er dette normalt? har noen av dere opplevd det samme? Håper på svar!
Gjest Fikira Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Ikke alle det funker på. Så er ikke unormalt.
Gjesten Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Ja, det er helt normalt. Det er ikke alle som klarer å hoppe over mensen, og det er ikke alle som klarer det hver gang. Det kan hende det går ved en senere anledning
Gjest Jente .. Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Ja, det er helt normalt. Det er ikke alle som klarer å hoppe over mensen, og det er ikke alle som klarer det hver gang. Det kan hende det går ved en senere anledning Takk for svar har også fått en del brunt "gørr" isteden for mensen, er det liksom rester eller noe? :S
Gjesten Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Takk for svar har også fått en del brunt "gørr" isteden for mensen, er det liksom rester eller noe? :S Det er også normalt, men jeg vet faktisk ikke hva det er. Noen sier det er blodrester
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Hoppe over mens funker ikke på meg heller. Den kommer okke som. Jeg tror faktisk at jeg kommer til å ha den til jeg står med et bein i kassa og livmora forlengst er tatt ut og kremert... Brunt gørr er levra blod/utflod. Normalt.
Gjest Jente .. Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Hoppe over mens funker ikke på meg heller. Den kommer okke som. Jeg tror faktisk at jeg kommer til å ha den til jeg står med et bein i kassa og livmora forlengst er tatt ut og kremert... Brunt gørr er levra blod/utflod. Normalt. huff, er ikke enkelt dette her! Hehehe Vet du hvor lenge denne brune utfloden varer?
Gjesten Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 huff, er ikke enkelt dette her! Hehehe Vet du hvor lenge denne brune utfloden varer? Det er helt individuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå