Gå til innhold

noen som vet?

Fremhevede innlegg

Gjest Jente ..
Skrevet

Hei! Jeg går på P-piller og skulle hoppe over mensen denne måneden, så jeg begynnte rett på det andre brettet med piller men jeg fikk mensen like vel :-((

er dette normalt? har noen av dere opplevd det samme?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle det funker på.

Så er ikke unormalt.

Skrevet

Ja, det er helt normalt. Det er ikke alle som klarer å hoppe over mensen, og det er ikke alle som klarer det hver gang. Det kan hende det går ved en senere anledning

Gjest Jente ..
Skrevet

Ja, det er helt normalt. Det er ikke alle som klarer å hoppe over mensen, og det er ikke alle som klarer det hver gang. Det kan hende det går ved en senere anledning

Takk for svar :) har også fått en del brunt "gørr" isteden for mensen, er det liksom rester eller noe? :S

Skrevet

Takk for svar :) har også fått en del brunt "gørr" isteden for mensen, er det liksom rester eller noe? :S

Det er også normalt, men jeg vet faktisk ikke hva det er. Noen sier det er blodrester :vetikke:

Skrevet

Hoppe over mens funker ikke på meg heller. Den kommer okke som. Jeg tror faktisk at jeg kommer til å ha den til jeg står med et bein i kassa og livmora forlengst er tatt ut og kremert... :snurt:

Brunt gørr er levra blod/utflod. Normalt.

Gjest Jente ..
Skrevet

Hoppe over mens funker ikke på meg heller. Den kommer okke som. Jeg tror faktisk at jeg kommer til å ha den til jeg står med et bein i kassa og livmora forlengst er tatt ut og kremert... :snurt:

Brunt gørr er levra blod/utflod. Normalt.

huff, er ikke enkelt dette her! Hehehe :)

Vet du hvor lenge denne brune utfloden varer?

Skrevet

huff, er ikke enkelt dette her! Hehehe :)

Vet du hvor lenge denne brune utfloden varer?

Det er helt individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...