Gå til innhold

Apollo eller StarTour til Kanariøyene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten vil ta os en tur i mars. Bør vi reise med ST eller Apollo da? (kravet er under 1 km til stranden, og ikke leilighet! vi vil ha noen som vasker rommet, og spise frokost på hotellet, IKKe lage mat selv! :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bruker star tour, apollo eller ving så er de like bra alle sammen. Så det greieste for deg er vel å gå inn på hvert selskap på nettet og lese litt om de stedene de tilbyr og de forskjellige hotellene . Så finner du sikkert noe som passer for dere.

Skrevet

Jeg og kjæresten vil ta os en tur i mars. Bør vi reise med ST eller Apollo da? (kravet er under 1 km til stranden, og ikke leilighet! vi vil ha noen som vasker rommet, og spise frokost på hotellet, IKKe lage mat selv! :) )

Du kan spise frokost på hotellet selv om du har leilighet, du MÅ ikke lage mat i leiligheten! Det er veldig greit å kunne lage seg en kopp kaffe og å ha kjøleskap med plass til en del drikke. Det har du ikke på hotellrom. Og leiligheter blir også vasket.

Skrevet

Begge to tilbyr det samme. Men jeg syns det virker som startour er litt dyrere. Ellers er det vel ikke noen forskjell, begge har hoteller som ligger nært havet, som ligger langt unna havet, som tilbyr frokost, og som ikke tilbyr frokost :P Og med begge får du buss fra flyplass til hotell og retur. Du må nesten bare søke på datoene å se hva slags hoteller som kommer opp. Et lite tips ang rom, du sier du vil ha dobbeltrom. Husk bare på at det som regel ikke er kjøleskap på dobbeltrom, så det er ofte vanskelig å oppbevare kald drikke på rommet da. Vi hadde dobbeltrom i fjor i spania, og all drikken blei varm med engang da. Pluss vi lagde frokost på rommet, så da var det ingen kalde plasser å legge pålegg osv kaldt.

Skrevet

Samma opplegg, så ikke noe "den er bedre enn den".

Turer og utflukter begge to, ingen store forskjeller. Dro med Apollo nå i Januar til Gran Canaria og det var veldig hyggelige folk.

Skrevet

Ts her!

Tusen takk for svar! Tydeligvis så har dere vært der før :)? sjans til å smiske seg til hotellerfaring/anbefaling?

Skrevet

Tja det står jo ikke hvor du skal en gang. Kanariøyene er jo Gran Canaria, Tenerife, Lanzarote, Fuerteventura av de store...

Jeg har kun vært på Gran Canaria.

I Puerto Rico er det ca 5-10 grader varmere enn i Las Palmas. Playa Ingles blåser det mer.

Puerto rico ligger da mer i le, og har mer varme, samt at de har Amadores stranden med sand fra sahara.

Vi var på Cala Nova hotell, god beliggenhet og plass. Kunne definitivt valgt dette hotellet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...