Gå til innhold

Vindusfolie


Lotte Victoria

Anbefalte innlegg

Hei Jenter!

Jeg er så uheldig å ha vindu inni dusjen min, på den måten er det altså fritt innsyn fra naboer når jeg dusjer. Hittil har jeg bare hengt opp et håndkle foran vinduet, men jeg synes det er så fryktelig stygt! Jeg ønsker meg vindusfolie som hindrer innsyn. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg finner dette, er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

De har på IKEA ja.

Hvor er det du holder til hen i landet da? Finner du noe her?

Jeg ville prøvd et google søk "vindusfolie poststed" eventuelt "vindusfolie kommune" hvor poststed og kommune er der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør sjekke hvor tett denne folien er. Naboen var så snill etter noen måneder å informere meg om at den ikke dekket noe av kroppen min når det var mørkt ute og lyst inne... Så da ble det persienne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tapetshop.no har vindusfolie med full innsynsblokkering. Ser ut som frosta glass. Enkel å feste ved å klippe den til og feste den med noen dråper vann. Null lim. Har kjøpt herfra selv og bruker på ganske stort vindu på badet rett ut mot gata:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!

Jeg er så uheldig å ha vindu inni dusjen min, på den måten er det altså fritt innsyn fra naboer når jeg dusjer. Hittil har jeg bare hengt opp et håndkle foran vinduet, men jeg synes det er så fryktelig stygt! Jeg ønsker meg vindusfolie som hindrer innsyn. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg finner dette, er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette?

Ta EKSAKTE mål på folien du trenger. Gå så til et av de stedene som lager skilt, reklame, bilreklame.

Spør etter "frosta folie". Det bør ikke koste mange kronene. Smiler du pent og presser frem kløfta, får du de sikkert gratis hvis du treffer på rett person :-)

Det er enkelt å montere - spør de hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...