Gå til innhold

20, ett onenightstand..

Fremhevede innlegg

Skrevet

...hva kan man si? Jeg har ofte sjans, er veldig lysten, men tørr ikke, what to do?? Noen i samme situajson??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28. Ingen ONS sålangt. Er jeg unormal? :plystre:

Er ingen regel som sier at man må ha ons, lysten eller ikke.

Skrevet

Kjæresten min er 39 og har aldrI hatt ons. Man må ikke gjøre som alle andre for å være normal! TENK SELV!

• Liker 1
Skrevet

Ja, men nå er den ene "episoden" den eneste sexen jeg noen gang har hatt...

• Liker 1
Skrevet

Ja, du er nok unormal. Eller ikke. Kjære deg, det er ingenting unormalt med å ikke fly rundt og ha sex for sexens skyld. Faktisk tror jeg det er langt flere som har ingen ons, enn de som har det.

Jeg hadde flere (mange) før jeg ble sammen med ham jeg har vært sammen med nå i snart 15 år. Og det ga meg ingenting. Ikke er jeg stolt av det, ikke lengter jeg tilbake til det, og aller helst vil jeg glemme det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 26 og har ikke hatt et eneste ONS. Det nærmeste jeg kommer var ei jeg hadde sex med i en ukes tid og that's it.

Skrevet

Bruk kondom, og kos deg :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke noe å stresse med!

Ikke er det unormalt heller. :kose:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30 år og har hatt nøyaktig 0.

Vurderte det den gang jeg var singel når jeg var...tja..19? - var igrunnen ganske klar for å raske med meg en eller annen tilfeldig hjem, men droppet tanken når fyren fikk presset ut:

"pliiiiiis, kan jeg ikke værsåsnill få være med deg hjem".....

tross for at jeg hadde gått med på det meste der og da ble dette rett og slett bare for dumt :riste:

Skrevet

Jeg er noen år unna tredve nå -og har ikke noe eksakt tall på hvor mange jeg har hatt sex med (det er under 30-35 DET vet jeg) -noen av disse er ons, noen er fucking friends, to har vært elskere noen er forhold.

For noen dager siden møtte jeg tilfeldigvis på ei jente på byen, hun var på omtrent samme alder og hadde hatt sex med to i hele sitt liv, den første var et langvarig forhold, og nummer to var hun nå gift med.

Hvem er mest normal?

Ingen av oss vil jeg se -eller begge.

Har du lyst, har du lov -men du har også lov til å ha vett nok til å tenke sjøl, vett nok til å la være om du ikke har lyst og vett nok til å si nei om du føler deg presset.

Skrevet

...hva kan man si? Jeg har ofte sjans, er veldig lysten, men tørr ikke, what to do?? Noen i samme situajson??

:klo: Å one night stand det er noe å stå etter? Du bør i alle fall ikke føle deg unormal om det ikke faller deg naturlig å pule vilt fremmede mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Det normale er å ikke ha ONS, men det er sjeldent folk "skryter" av at de ikke har tilfeldig sex.

Jeg er 27 og kan få meg stort sett det jeg vil, men jeg har aldri hatt et ONS.

Skrevet

Neppe unormalt.

Ikke alle som har ONS på løpende bånd vet du. Men dersom man har lyst har man lov.

Skrevet

Neinei, og du er heller ikke noe unormal fordi du bare har hatt sex en gang. Mange 20-åringer har da enda ikke debutert. Å få seksuell erfaring gjennom ONS er heller ikke noe jeg vil direkte anbefale. Du kommer neppe til å "lære" så mye mer av å ha 5-10 ons til. Mye bedre alternativ å finne seg en kjæreste eller pulekompis å utforske sengeaktivitet med.

Skrevet

Jeg er 20 og har hatt det. Hadde faktisk ONS da jeg var 18. Jeg tenker ikke på meg selv som unormal. Bare vær forsiktig. Kos deg. ;)

Skrevet

Trådstarter her:

Det er altså over 1,5 år siden det skjedde. Jeg lå der som et kjøttstykke på slakterbenken. Han bare peiste på i misjonæren og jeg er rimelig sikker på at hans penis var godt over gjennomsnittet. Hadde det ikke vært for at jeg var nok så bedugget, er jeg redd jeg hadde besvimt av smerte.

Det var ikke noe vorspiel på noen måte, det var bare ned med smekken og full trøkk under kjolen. Ingen prevansjon heller. I etterkant fikk jeg noia, var fast bestemt på at jeg var gravid og at jeg hadde fått minst 2 kjønnssykdommer...nå ler jeg bare av det :fnise:, men neimen om jeg gjør det igjen med det første :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Det finnes flere her ute med lite erfaring, så du trenger ikke måle deg iforhold til andre. Ta valg som du føler deg komfortabel med. Selv er jeg 19 år og jomfru, mange vil si at det er unormalt.

Skrevet

Var jomfru inntil en uke før jeg fylte 25. Kvinnen jeg nå, ett år senere, er forlovet med er den eneste jeg har hatt sex med, og jeg kan oppriktig si jeg er glad for at jeg ikke ble revet med av fyllesexmoten eller one-night stands. Jeg har ingenting imot folk som har ONS, men mennesker er forskjellige og har forskjellige preferanser.

Skrevet

Jeg er 23 og har hatt sex med 6 menn. Ingen ONS. Hva i all verden skal du med ONS? Tror jeg hadde fått ekstremt lite igjen for å pule en tilfeldig.

Aller helst vil jeg ha sex i forhold, og er jeg singel så peker jeg meg ut en fuckfriend og holder på han så lenge det er gøy og uforpliktende:) Beste sexen får du når dere kjenner hverandre.

• Liker 1
Gjest gjest mann
Skrevet

Unormal du??? Ha! jeg skal gi deg unormal jeg.

Jeg er snart 50 og har aldri hatt sex......

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...