Knøttet Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har refillene med bildet av Lano-ungen kommet ut i butikkene? Jeg kan ikke huske å ha sett refillposer med bilde på, men kan hende jeg har gått glipp av det. Bare lurer, siden Lano kjører reklame på tv-en nå ...
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Nope! Det er 2011, nytt år og ny lanounge! Lilleborg klarte å sno seg unna ved å hysje ned kampanjen. Når vinneren var et faktum hadde de bare en liten artikkel om det i aftenposten eller noe, og dett var dett! Synd, for var virkelig mange otakus på 4chan som la sjela si i å stemme fram turken for the lulz. Hva gjør en ikke for å plage nordmenn!? Men nå er alle lei av å være politisk korrekte, og når man ikke får gjennomslag for teh lulz så gidder man ikke bruke tid på å stemme fram en ny turk. Nei, da setter man seg heller på /h/ og lar folk stemme fram en liten pjokk med hvite krøller og store våte blå øyne. 1
Kråkesaks Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Det eneste jeg har sett av lano-ungen er når de raklamerer og forteller at de gir 1 krone til Hanicapforbundet per kjøpte pose, eller noe. Jeg så etter på Lano-refillposene i går. Det var ikke bilde av Mikael der.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 De ville vel ikke ha bilde av han. Hvorfor skal de ha en slik konkurranse når reglene ikke er like for alle. Latterlig.
Kråkesaks Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Ha! De har forandret teksten på Lano.no om Lanoungen Mikael. For to uker siden sto det at det skulle være bilde av han på Refillposene i uke 1-5 i 2011. Nå står det: "Mikael får bildet sitt på refillposene i løpet av 2011." Jeg tviler på at han får bildet der noen gang. Han har vunnet penger og masse oppmerksomhet, men ikke noe mer.
Knøttet Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2011 Ha! De har forandret teksten på Lano.no om Lanoungen Mikael. For to uker siden sto det at det skulle være bilde av han på Refillposene i uke 1-5 i 2011. Nå står det: "Mikael får bildet sitt på refillposene i løpet av 2011." Jeg tviler på at han får bildet der noen gang. Han har vunnet penger og masse oppmerksomhet, men ikke noe mer. At det går an! Sleipe jævler ...
Gjest Purple Haze Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har sett refillposer med bilde av Michael i butikken nå nylig.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #8 Skrevet 29. januar 2011 Mikael har kommet på posene. Man kan se han på refillposene i butikken og på tv. På tv vises han ganske godt.
Kråkesaks Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Han har ikke kommet på refillposene i Bodø. Han var i hvert fall ikke på lokalbutikken min i går.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 De må vel selge ut de gamle posene først? Å kaste dem, for å gi plass til de med bildet på ville vel ikke være spesielt miljøvennlig... 2
CaptainHindsight Skrevet 29. januar 2011 #11 Skrevet 29. januar 2011 De må vel selge ut de gamle posene først? Å kaste dem, for å gi plass til de med bildet på ville vel ikke være spesielt miljøvennlig... Itz all for the derp.. err.. lulz mener jeg! 4chan lenge leve. Enjoy påsan! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #12 Skrevet 29. januar 2011 Nope! Det er 2011, nytt år og ny lanounge! Lilleborg klarte å sno seg unna ved å hysje ned kampanjen. Når vinneren var et faktum hadde de bare en liten artikkel om det i aftenposten eller noe, og dett var dett! Synd, for var virkelig mange otakus på 4chan som la sjela si i å stemme fram turken for the lulz. Hva gjør en ikke for å plage nordmenn!? Men nå er alle lei av å være politisk korrekte, og når man ikke får gjennomslag for teh lulz så gidder man ikke bruke tid på å stemme fram en ny turk. Nei, da setter man seg heller på /h/ og lar folk stemme fram en liten pjokk med hvite krøller og store våte blå øyne. Hæ? :klø:
CaptainHindsight Skrevet 31. januar 2011 #13 Skrevet 31. januar 2011 Hæ? :klø: Gutten vant ene og alene pga en nettside som heter 4chan. Der kan man se på alt fra /h/ til å manipulere konkurranser. Flere la ut link til lanoungen og folk på 4chan stemte han frem ene og alene for de syntes det var en morsom tanke at nordmenn (dette er en stor internasjonal side) måtte kjøpe såpe med en tilbakestående gutt på (derrav de gjorde det for "teh lulz" - altså "the lols" - altså for gøy / plage nordmenn). Også var det jo nybakte facebookmødre som skulle være politisk korrekte da og fronte den likerespekt for alle og en hver blablabla... Men i bunn og grunn var det asians og amerikanske tenåringer som lo godt da de stemte fram en tilbakestående kid i norske butikkhyller. 2
Knøttet Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2011 Gutten vant ene og alene pga en nettside som heter 4chan. Der kan man se på alt fra /h/ til å manipulere konkurranser. Flere la ut link til lanoungen og folk på 4chan stemte han frem ene og alene for de syntes det var en morsom tanke at nordmenn (dette er en stor internasjonal side) måtte kjøpe såpe med en tilbakestående gutt på (derrav de gjorde det for "teh lulz" - altså "the lols" - altså for gøy / plage nordmenn). Også var det jo nybakte facebookmødre som skulle være politisk korrekte da og fronte den likerespekt for alle og en hver blablabla... Men i bunn og grunn var det asians og amerikanske tenåringer som lo godt da de stemte fram en tilbakestående kid i norske butikkhyller. For å plage nordmenn? Jeg kan ikke snakke for alle andre, men det plager ikke meg at at Mikael får bildet sitt på refillposene iallfall.
Anaconda Skrevet 31. januar 2011 #15 Skrevet 31. januar 2011 Nope! Det er 2011, nytt år og ny lanounge! Lilleborg klarte å sno seg unna ved å hysje ned kampanjen. Når vinneren var et faktum hadde de bare en liten artikkel om det i aftenposten eller noe, og dett var dett! Synd, for var virkelig mange otakus på 4chan som la sjela si i å stemme fram turken for the lulz. Hva gjør en ikke for å plage nordmenn!? Men nå er alle lei av å være politisk korrekte, og når man ikke får gjennomslag for teh lulz så gidder man ikke bruke tid på å stemme fram en ny turk. Nei, da setter man seg heller på /h/ og lar folk stemme fram en liten pjokk med hvite krøller og store våte blå øyne. Hva mener du egentlig? Fjortizz?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå