Gå til innhold

Var det mere moro her før?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har det blitt mer fjortis med tilhørende sminke- og liker han meg og er jeg pen nok-spørsmål her enn før eller er det bare jeg som har blitt gammel?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

1-2-3 post. Er så enkelt her inne at hvem som helst kan skrive hva som helst uansett hvor unødvendig det er :klo:

Endret av CocoPiaf
Skrevet

1-2-3 post. Er så enkelt her inne at hvem som helst kan skrive hva som helst uansett hvor unødvendig det er :klo:

Hvem er det som definerer hva som er "nødvendig"? Hva tenker dere de ulike forumene skal brukes til hvis ikke å spørre om ting man lurer på eller søke råd?

Skrevet

Jeg syns det er utrolig mye gjentakelser! Det syns jeg er det som gjør det mindre moro... Kan ikke folk søke før man spør? :nei: Noen tråder som er helt like bare en liten stund etterhverandre.

• Liker 3
Skrevet

Etter å ha vært her noen år merker man at ting gjentar seg, og på tredje året gidder man ikke diskutere det samme omigjen.

Hver jul og påske diskuteres det hvorvidt man kan drikke alkohol sammen med barna.

Hver uke kommer det nye kan-jeg-være-gravid-tråder.

Ja, det meste går i loop.

• Liker 4
Gjest Sus Scrofa
Skrevet

Jooo, det var vel egentlig mer moro her før!!

Er ikke enig i dette med gjentakelse av spørsmål osv, for det mener jeg er en nødvendighet på et så stort forum som dette. Jeg lar være å opne de trådene som jeg ser at jeg har diskutert før. Også irriterer jeg meg en del over de som "tipser" om google eller om gamle tråder. :fnise:

Stort sett er folk så oppegående at de er i stand til å søke selv, men de ønsker å få nye svar på sitt konkrete spørsmål. Det må være lov! :)

Jeg synes det var litt mer "klikkete" før. Jeg var ikke selv med i noen klikk, men det var litt kjekt å kunne kjenne igjen nick/avatarer synes jeg. Det var også sånn at når jeg logga på etter et døgn eller to uten KG, så kunne jeg likevel bla meg gjennom alle "nye" innlegg og få oversikten over hva som har skjedd siden sist.

Nå synes jeg det er blitt så stort at det er aaaltfor mange nye innlegg, altfor mange brukere og HVERTFALL altfor mange anonyme brukere ;)

Trolling er moro, men frekke/ekle svar er ikke moro!!

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg har vert her nå i ca 5 år (med forskjellige brukere) uten å merke forskjell på om det er kjedeligere eller spennedese en før. Ser ofte at det kommer slike tråder som dette, men jeg merker ikke noen forskjell i det hele tatt egentlig...

Skrevet

Syns det er veldig mye av det samme som går igjen.

Vært her i en god del år, og har vel fått litt leia, men svarer likevel.

Kanskje ikke så lurt, for jeg merker jeg har blitt en del mer direkte og gidder ikke gå rundt grøten mer.

Skrevet

Før i tiden var KG Forum mindre og hadde "sjel". Nå er det bare et stort forum..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synes KG er blitt booooring i det siste. Vet ikke hva det, er men savner liksom de ordentlig interessante diskusjonene.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er litt både og, men kjenner meg igjen i det LukaFrost sier.

Men hver gang det dukker opp en tråd som denne vi svarer i nå, så må det alltid sies av noen som har vært her en stund -det går i perioder! Plutselig så er forumet både kjedelig, stort og utilnærmelig -men om fire månder så kan saken være snudd på hodet.

Det vil alltid komme nye brukere som ikke tenker over at det de lurer på har blitt spurt om 50 ganger før -for dem er jo problemet personlig. Og det er helt greit synes jeg -så lenge folk gidder å svare så må det jo være rom for å stille spørsmålet!

Jeg merker heller ikke så mye til disse down-periodene, men nå er jeg en periode-kg'er selv -jeg "låner" liksom bare forumet innimellom føler jeg, det er alle dere andre som er her ofte og mye som "eier" forumet. Og mange tenker nok slik, for vi vet jo egentlig ikke hvem som er her ofte og mye bortsett fra de få som virkelig skiller seg ut fra mengden! ;)

Kan si en ting som fkk meg til å besøke KG mindre i høst, og det var alle hetse-trådene rundt innvandring, rasisme og Islam. Mange av disse trådene var så dårlig skrevet i tillegg til at det ble så mange av dem at jeg følte KG fikk en "jeg skriver bare for å provosere-boom" der alle trådene egentlig handlet om det samme. Jeg er fullstendig åpen for at folk skal få lov til å skrive om sine særeste meninger og fordommer i et åpent forum, men når KG nesten ble spammet ned av slike tråder så gikk jeg virkelig lei!

Endret av Colargol
  • Liker 1
Skrevet

Det var i hvertfall bedre miljø her. Kunne skrive innlegg uten å bli anklaget for trolling.

Skrevet

Det går vel litt i bølger hva slags samtaler som kommer opp. Synes det er litt tregt her for tiden, men det tar seg vel opp igjen. Jeg er også blant dem som tipser om gamle tråder, spesielt om det er tema som ikke fornyer seg noe særlig og det bare er de samme spørsmålene om igjen og om igjen. Det kom f.eks. nettopp en ny tråd om analsex "hvordan forberede oss", og da henviste jeg til søkemotoren, for det finnes nærmere 200 (ja, faktisk) tråder som svarer på akkurat det spørsmålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...