Gå til innhold

Utrolig hva noen folk vet.


Midnattsol

Anbefalte innlegg

Hvis du hylte i 8 år, 7 måneder og 6 dager, ville du ha produsert nok lyd-energi til å varme opp en kopp kaffe (neppe verdt å forsøke det).

Hvis du prompet uavbrutt i 6 år og 9 måneder, så hadde du produsert nok gass til å lage en atombombe.

Det menneskelige hjertet lager nok trykk, når det pumper blod ut i

Kroppen, til å sprute blod 10 meter i været.

En gris sin orgasme varer i 30 minutter!

Ved å slå hodet mot en vegg bruker du 150 kalorier i

timen (har ikke helt kommet over det med grisen).

Mennesker og delfiner er de eneste dyreslag som har sex for fornøyelsens skyld (hva med grisen sier jeg bare? HVA MED GRISEN?)

Et gjennomsnittlig menneske frykter edderkopper mer enn det å dø. ( Æ dør i dag æ, om æ bare får en orgasme på 30 minutter!)

Den sterkeste muskelen i kroppen er tungen.

Du kan ikke drepe deg selv ved å holde pusten. ( Tenk..... 30 minutter... Griser må jo svime av når de er ferdige...))

Samlet spiser amerikanerne hver dag pizza tilsvarende et område på 18 mål. (Pizza? Nei takk Æ vil heller ha en orgasme på 30 minutter jeg...Faen 30 sekunder hadde vært sjeft også))

Det er mer sannsynlig at du blir drept av en champagnekork, enn at du blir forgiftet av en edderkopp.

En maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt, kan trekke 30 ganger sin egen vekt og faller alltid over på sin høyre side når den blir beruset (lurer på hva det var som fikk regjeringen til å

støtte den forskningen?)

Isbjørner er venstrehendte (personlig ante jeg ikke at isbjørner hadde hender engang..........).

Steinbiten har mer enn 27 000 smaksknopper. Dette gjør den til

dyreverdens nummer en når det gjelder smaksknopper.

En loppe kan hoppe 350 ganger sin egen kroppslengde før den sulter ihjel (uhyggelig).

En kakerlakk kan leve 9 dage uten sitt hode før den sulter ihjel (det også uhyggelig).

Den mannlige bedende "Kneleren" kan ikke parre seg mens hodet hans er på kroppen fordi hunnen begynner akten med å rive av ham hodet. ( Kinky forspill.... Lurer på hvilke forspill griser bruker jeg... 30 minutter...)

Elefanten er det eneste dyret som ikke kan hoppe

(noe jeg faktisk ikke finner såååå snodig...).

Strutsens øye er større enn dens hjerne (vi har vel når vi tenker godt etter, alle truffet noen som er mer eller mindre direkte nedarvet fra strutsen).

Etter å ha lest dette er alt jeg har å si:

"Pokker ta den grisen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...