Gå til innhold

--


Babylon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei, når dere vet at det blir sex på dere m ed typen en kveld, vasker dere først nedentil før dere lar ham komme til? Spør dere typen om dere kan få vaske dere nedentil først? Hvordan funker det hos dere?

Eller.. tar dere litt papir med vann på og "renser" litt nedentil etterhvert dobesøk hos typen?

Jeg vil ikke akkurat lukte vond heller når han skal slikke meg...

Kommer ann på hos oss, typen går gjerne løs der nede vanligvis uten noe om og men, men hvis jeg ikke har dusja på lenge eller virkelig smaker surt og sterkt så vasker jeg meg nedentil. Det samme gjelder hvis jeg skal suge han. Jeg har noen intimservieter jeg har kjøpt på apoteket som jeg har på nattbordet hele tiden. Trenger jeg dem er det kort vei til dem :) Brukte dem her om dagen fordi det virkelig stinka sterkt av penisen hans. Usexy å suge noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det bedre hvis det er litt... smak, der nede.

Jeg har vært på telttur med eks og da gikk det flere dager mellom dusj. Det smakte ikke vondt direkte, bare... veldig sterkt. Men det er litt i overkant. Så lenge du ikke har sopp eller noe så smaker det ikke vondt, selv om du ikke har fått dusjet siden i morges.

-MIN erfaring-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min partner kan finne på å gå ned på meg i yttergangen når vi er kommet hjem fra jobb, uten at jeg har fått av meg ytterklærne engang. Jeg har våknet av at han har gått ned på meg om morgenen, etter sex kvelden før, uten vasking imellom. Han begraver hele ansiktet i meg og slikker meg gjerne bakfra.

Min eks var veldig opptatt av at jeg måtte være nyvasket, der vasket jeg meg med intimsåpe hver kveld før jeg la meg i tilfelle det ble sex om kvelden. Han kunne begynne sexen med å spørre om jeg hadde vasket meg. Dermed var jeg smånervøs første gangen kjæresten plutselig begynte å rive av meg klærne etter en lang arbeidsdag i svette truser.... Men han ELSKER det! Han elsker lukten av meg, smaken av meg, og han sier at halve moroa er borte hvis jeg er helt ren. Han er litt dirty, min kjære :ler:

Så ja, jeg vasker meg etter toalettbesøk (nummer to), siden jeg aldri vet når jeg plutselig blir overfalt, men jeg har roet meg veldig ned på det området. Sex skal nytes, og jeg blir ikke fornærmet om han rynker på nesa og sier at dette må gjøres i dusjen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med rengjøring når vi er på hytta, i skauen, på kjøkkenet, i hagen osv. Pleier ikke gå med våtservietter på meg heller. Dusjer hver morgen hjemme og det får holde.

Så nei - den prosedyren inngår ikke som del av noe forspill.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må alltid vaske meg først. Min kjære er veldig sær :forvirret: han nekter å gå ned på meg dersom jeg ikke har vasket meg nedentil innen den siste timen.. Det ødlegger ganske mye egentlig, men det går bra.. Skal begynne å bli flinkere til å vaske meg flere ganger daglig, så kanskje han vil gå ned oftere. (Jeg pleier ikke å gå ned på han dersom han ikke er 'ren' heller, mest pga at han nekter plent på meg dersom jeg har tisset etter dusjen/vasken, så er vel en liten barnslig hevn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Min partner kan finne på å gå ned på meg i yttergangen når vi er kommet hjem fra jobb, uten at jeg har fått av meg ytterklærne engang. Jeg har våknet av at han har gått ned på meg om morgenen, etter sex kvelden før, uten vasking imellom. Han begraver hele ansiktet i meg og slikker meg gjerne bakfra.

Min eks var veldig opptatt av at jeg måtte være nyvasket, der vasket jeg meg med intimsåpe hver kveld før jeg la meg i tilfelle det ble sex om kvelden. Han kunne begynne sexen med å spørre om jeg hadde vasket meg. Dermed var jeg smånervøs første gangen kjæresten plutselig begynte å rive av meg klærne etter en lang arbeidsdag i svette truser.... Men han ELSKER det! Han elsker lukten av meg, smaken av meg, og han sier at halve moroa er borte hvis jeg er helt ren. Han er litt dirty, min kjære :ler:

Så ja, jeg vasker meg etter toalettbesøk (nummer to), siden jeg aldri vet når jeg plutselig blir overfalt, men jeg har roet meg veldig ned på det området. Sex skal nytes, og jeg blir ikke fornærmet om han rynker på nesa og sier at dette må gjøres i dusjen :)

Sånn synes jeg også det bør være, synes ikke det er noe spennende/pirrende om dama er helt 100% klinisk ren og nyvasket, da jeg blir helt ør av naturlig muselukt :)

- Slik som du beskriver det, med normal og grei hygiene, synes jeg er helt ok, kvinnekjønnet både lukter og smaker bedre da.

To each his/her own, sikkert greit å unngå å vaske bort naturlig beskyttelse hele tiden også men man får vel også tilpasse seg den man er sammen med den andre veien også...om dama/typen får sperring pga at han/hun ikke føler seg fresh. ^^

Endret av SnakeOil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Herregud for en irriterende overskrift...

"Vasker du deg før du lar han slikke fitta di" er en betraktelig bedre måte å ordlegge seg på. Kall ei fitte for fitte og pikk for pikk. Hva er dette forbanne amerikansiserings-vrøvlet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest våtservietten

Kommer an på. Jeg er singel og på et ons så har jeg/vi jo gjerne drukket og da er det ikke alltid like lett å huske på -men nå sist var jeg oppmerksom på å fikse meg skikkelig, men fikk ingen omgang. Like greit egentlig, ons og oralsex hører liksom ikke helt sammen -men jeg klarer sjelden å la være å smake litt på ham.....

Dusjer så klart hver dag anyways og har god hygiene -men føler meg jo ikke akkurat superrein etter en bytur likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg er jo rimelig ren hele tida. Jeg forventer ikke at han skal gjøre det heller, litt spontanitet må man kunne tillate seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur fitte er ikke å foretrekke, men dør ikke.

Selv er jeg veldig påpasselig med å gå på do for å skylde meg litt under vann hvis jeg merker at det kan være sex i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Det kommer helt an på hvor ren jeg føler meg egentlig, men stort sett så gjør jeg ikke det, nei. Selv så liker jeg at kuk smaker kuk og ikke såpe/intimserviett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har han jeg holder på med på besøk tar jeg en kjapp vask etter hvert dobesøk. Det er veldig viktig for meg at jeg føler meg ren og luktfri når vi skal ha sex, og at han er likedan. Tror det kommer av en hendelse da jeg var yngre...en gang jeg skulle suge ekskjæresten min luktet han helt fryktelig. Luktet som om han ikke hadde vasket seg på evigheter. Jeg var ung og uerfaren og følte meg presset til å fortsette, og jeg sugde han faktisk i 10-15 minutter før jeg rett og slett måtte slutte. Holdt på å spy, det var helt grusomt. Idag aner jeg ikke hvorfor jeg gikk ned på ham på tross av lukten, det hadde jeg aldri gjort nå. Men jeg har faktisk fått litt traumer av det. Nå takler jeg ikke lukt derfra, jeg mister all sexlyst umiddelbart om jeg kjenner noen vond lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Vel, om han vil ned på meg selv om det er en stund (les: mer enn 10 timer) siden sist jeg dusja, så får han lov. Men jeg ber han ikke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min partner kan finne på å gå ned på meg i yttergangen når vi er kommet hjem fra jobb, uten at jeg har fått av meg ytterklærne engang. Jeg har våknet av at han har gått ned på meg om morgenen, etter sex kvelden før, uten vasking imellom. Han begraver hele ansiktet i meg og slikker meg gjerne bakfra.

Min eks var veldig opptatt av at jeg måtte være nyvasket, der vasket jeg meg med intimsåpe hver kveld før jeg la meg i tilfelle det ble sex om kvelden. Han kunne begynne sexen med å spørre om jeg hadde vasket meg. Dermed var jeg smånervøs første gangen kjæresten plutselig begynte å rive av meg klærne etter en lang arbeidsdag i svette truser.... Men han ELSKER det! Han elsker lukten av meg, smaken av meg, og han sier at halve moroa er borte hvis jeg er helt ren. Han er litt dirty, min kjære :ler:

Så ja, jeg vasker meg etter toalettbesøk (nummer to), siden jeg aldri vet når jeg plutselig blir overfalt, men jeg har roet meg veldig ned på det området. Sex skal nytes, og jeg blir ikke fornærmet om han rynker på nesa og sier at dette må gjøres i dusjen :)

Jeg må nok innrømme at jeg er i samme kategori som din kjæreste...jeg kan også rive av henne klærne når hun kommer hjem fra jobb,f.eks mens hun tar ut av handleposene. Av med bukser og truser,løfter henne opp på kjøkkenbenken,og fritt frem...forsyner meg også mer enn gjerne hvis jeg våkner om natten/morgen før henne,selv om vi har hatt sex kvelden før. I begynnelsen syns hun det var litt uvant,og sa hele tiden at hun ikke var ren, men innrømte at det tente henne. Nå er hun så vant til det,og det gjør henne bare kåt. Dessuten elsker hun å våkne av slikkingen min... Men som oftest er hun jo ren og nydusjet, ville bare si, at noen ganger tenner jeg helt sykt på lukten og smaken av henne når lukten har "satt" seg litt for å si det slik. Så skal det også sies at dette er en kvinne jeg elsker,og er for meg den vakreste kvinne på jord. Vi har hatt et fantastisk sexliv i mange år,og har det fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...