Gå til innhold

politiameldelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en meget uheldig episode med en laserklinikk hvor jeg ble brent og ødelagt.Har vært i kontakt med salong,men de neekter skyld og er bare sure på meg. Selvfølgelig er jeg sint,og har skrevet diverse om dem på nettsteder. Selvsagt ikke positivt.

Nå har jeg fått brev om at jeg blir politianmeldt med påfølgende rettsak hvis ikke jeg fjerner det.¨

fatter det ikke,hvem er offeret i denne saken egentlig?

Jeg har ikke tenkt å fjerne det.gidder polisen bry seg om sånt,og i grunnen er det de som bør straffes ikke jeg.de ødela meg.

Hvordan i huleste våger de,etter alle skader de har påført meg? så frekke :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være UBEGRUNNET eller sterkt overdrevet, det du skriver, for at du skal kunne bli dømt.

En rettssak ville faktisk kunne slå ut til din fordel da deres dårlige behandling av deg vil bli belyst.

Det kan du i så fall gå ut med i pressen...

Skrevet

Alt det som står er jo min personlige opplevelse. Men ja,skal de faktisk legge mest vekt på mine skriverier der,enn at jeg ble ødelagt av laser så vet ikke jeg..noe er galt et sted iallefall..

men de tåler ikke negativ kritikk,selv om de vet utmerket godt at de har ødelagt meg.

jeg kommer ikke til å fjerne pga de idiotene.skal bli artig å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...