Gå til innhold

Redd for å ta bakveien ?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva mener du med kampsak? At du skal prøve å få alle til å elske det så mye som deg eller hva mener du egentlig?

La du merke til hermetegnene??

Kampsak er noe man brenner for, og er engasjert i!

Jeg skulle gjerne hatt analkurs med enkelte her inne, men nei, jeg går ikke å tvinger analsex på noen eller rakker ned på de som ikke vil!

Men når det er greit å sette spørsmålstegn med mine meninger, så må vel jeg få gjøre det samme til andres?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er helt i orden at andre ikke liker analsex, jeg ser ikke noen grunn til at jeg skulle ha problemer med det. Men jeg blir provosert når noen foreksempel lager en tråd der de vil ha råd om analsex, og de første svarene som kommer er

"Æsj, hvorfor vil du ha noe langt opp i tarmen? EKKELT"

"Jeg har ingen råd å komme med, vil bare si at jeg iallefall ALDRI vil vil prøve analsex, fysj så kvalmt"

Det er så utrolig unødvendig.

• Liker 3
Skrevet

Dette har alltid vært en debatt som vekker sterke meninger begge veier. Selv har jeg aldri kunnet gjøre meg opp en mening, men jeg hører jo folk snakke om det i positive ordlag. For min del er ikke savnet der da jeg aldri har forsøkt. Jeg synes allikevel man er veldig bastant i å avvise dette, og hva folk driver med på eget soverom får være deres egen sak, mener nå jeg.

Jeg hadde en eks som tente på å være dominant, så hun fikk ta meg med strap-on innimellom. Det ga meg ingenting, men hun ble utrolig kåt av det.

• Liker 1
Skrevet

Å herregud... Smak og behag! Liker en det, så gjør en det, om ikke så lar en vær. Enkelt og greitt!

Jeg kan gjerne bli pult bak, men da må jeg vere skikkelig kåt og ville det selv. Om ikke så får han ikkje lov å tenkte tanken engang! :-p

Jeg bestemmer! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser TS innlegg og seksologens meninger som to motpoler i sakens anledning. KG`s artikkel er vel langt på vei ment å være opplysende og en oppfordring til utforskning av en positiv seksualitet. Noe som kan berike. Isteden for undring og lyst til å prøve, fikk man negativitet og ekstreme meneinger, slik TS ordlegger seg.

Selv står jeg ikke inne for noen av disse to oppfatningene. Evhver får utforske det man vil, når man har lyst til det. Og aller helst uten at man skal bli stigmatisert verken den ene eller andre veien.

Riktig. Er man trygg nok på valg og fravalg så burde det heller ikke være så vanskelig å akseptere at på seksualitetsskalaen så finnes det utrolig mange muligheter - selv om man selv ikke liker alle :) Å utforske er også et valg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...