Gjest Airi Skrevet 29. januar 2011 #61 Skrevet 29. januar 2011 NO SHE DIDN'T?!?!?!?? Det er noe HELT annet å utøve VOLD mot et menneske og det å ha sex. Klarer du ikke å se den forskjellen så håper jeg for all del at du for evig og all tid forblir sex-løs! Det var da voldsomt 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #62 Skrevet 29. januar 2011 Jeg kan ikke tenke meg en mer frastøtende og motbydelig aktivitet mellom to mennesker enn analsex! Greit nok at enkelte menn kan være nysgjerrige på sitt eget rumpehull mht til penetrering ettersom menns G-punkt faktisk er lokalisert her, og dermed kan de oppnå en nytelse. Men at en mann frivillig går etter rumpehullet til ei dame, og heller knuller i en tarm enn i vagina er intet annet kvalmt! Jeg hadde blitt meget skeptisk til en tarmlysten mann med et slikt begjær og hele han ville blitt en eneste stor tur-off! 3
Yme Skrevet 29. januar 2011 #63 Skrevet 29. januar 2011 Jeg kan ikke tenke meg en mer frastøtende og motbydelig aktivitet mellom to mennesker enn analsex! Greit nok at enkelte menn kan være nysgjerrige på sitt eget rumpehull mht til penetrering ettersom menns G-punkt faktisk er lokalisert her, og dermed kan de oppnå en nytelse. Men at en mann frivillig går etter rumpehullet til ei dame, og heller knuller i en tarm enn i vagina er intet annet kvalmt! Jeg hadde blitt meget skeptisk til en tarmlysten mann med et slikt begjær og hele han ville blitt en eneste stor tur-off! Menn har ikke gpunkt i rumpa. Det er en misforståelse som stammer fra at journalister blåser opp saker før at de skal virke mer interessante. Folk burde lære seg å undersøke ting selv, istedenfor å gå blindt etter lærdom de har fra folkemunne. Jeg er enig i det du skriver uansett, selv om jeg tenner på å ha analsex med damer. 1
Gjest Airi Skrevet 29. januar 2011 #64 Skrevet 29. januar 2011 Menn har ikke gpunkt i rumpa. Det er en misforståelse som stammer fra at journalister blåser opp saker før at de skal virke mer interessante. Folk burde lære seg å undersøke ting selv, istedenfor å gå blindt etter lærdom de har fra folkemunne. Jeg er enig i det du skriver uansett, selv om jeg tenner på å ha analsex med damer. Alle jeg har hatt noe å gjøre med seksuelt (ikke så fryktelig mange, det skal sies) har hatt en viss dragning mot analsex, så det er nok ikke så usunt/unormalt. Alle har også respektert at jeg stilte meg tvilende til det også, så da er det jo helt greit Så lenge alle parter vil, kan folk gjøre akkurat hva de vil for min del.
Jalp Skrevet 29. januar 2011 #65 Skrevet 29. januar 2011 Jeg har vel knapt sett makan til fjortis-nivå på noen debatt noen gang her på KG. Det kunne med fordel vært mer av at man uttalte seg på EGNE vegne og ikke så mye på andres. Om noen liker analsex, bør de få gjøre det uten å henges på det groveste. Noen liker det, andre ikke. Vanskeligere er det faktisk ikke. For øvrig må jeg si at jeg IKKE er imponert over faktakunnskapen om emnet. Når man strør om seg med klare faktafeil, blir det rimelig komisk. Og barnslig. TS: Faktum er at anus er MYE mer følsom enn vaginaen. Den viktigste årsaken til det er at vagina også er en fødselskanal. Hvis vagina har hatt like mange nervetråder son anus, har fødsel sannsynligvis vært umulig uten full narkose. En seksolog skrev en gang at den antakeligvis viktigste årsaken til at mange ikke hadde glede av analsex, var at de hadde et uavklart forhold til egen seksualitet, var usikker eller hadde angst for avføring. Så hvis man fikk orden på dette, ville sjansen for å utforske analsex på en vellykket måte øke. Da ble vel en del av dere provoserte igjen, tenker jeg. Det får så være, men dette var seksologens mening. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #66 Skrevet 29. januar 2011 Menn har ikke gpunkt i rumpa. Det er en misforståelse som stammer fra at journalister blåser opp saker før at de skal virke mer interessante. Folk burde lære seg å undersøke ting selv, istedenfor å gå blindt etter lærdom de har fra folkemunne. Jeg er enig i det du skriver uansett, selv om jeg tenner på å ha analsex med damer. Neivel, kanskje punket bare har blitt sammenliknet med kvinners G-punkt da, men menn har iallefall et punkt (kall det hva du vil) lokalisert i endetarmen som Kan gi nytelse. Forklarer kanskje hvorfor menn flest barrikerer seg på dass og sitter i timesvis og koser seg mens de driter! 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #67 Skrevet 29. januar 2011 Men at en mann frivillig går etter rumpehullet til ei dame, og heller knuller i en tarm enn i vagina er intet annet kvalmt! Jeg hadde blitt meget skeptisk til en tarmlysten mann med et slikt begjær og hele han ville blitt en eneste stor tur-off! Det er ikke sånn at man heller knuller i en tarm enn i vagina, det er sånn at man av og til knuller i en tarm i tillegg til i vagina. Jeg er forøvrig en kvinne på 40+, som forsøkte analsex for første gang for noen måneder siden. Det var jeg som tok initiativet til det med min nye kjæreste. Da jeg var gift, streifet ikke tanken på analsex meg i det hele tatt, og mannen min spurte heller aldri om jeg hadde lyst til det. Med min nye kjæreste fikk jeg plutselig lyst til å prøve, og jeg elsker det. Vi gjør det kanskje 2-3 ganger i måneden, mens vi har mer konvensjonell sex veldig mye oftere. Det stemmer ikke alltid at man må bruke svært lang tid på tilvenning og forberedelser. Vi bare hoppet i det, og det funket veldig bra for meg fra første sekund. Kanskje kjæresten min bare er flink, hva vet jeg. 3
Rullgardina Skrevet 29. januar 2011 #68 Skrevet 29. januar 2011 Det er veldig mye fokus på analsex om dagen, og ja for yngre jenter kan det nok bli noe press. Jeg synes det er greit å opplyse om hvordan man skal ha analsex slik at det faktisk kan bli godt, og det er jo utrolig viktig at man ikke gjør dette "feil" for da kan man jo faktisk bli skadet. Jeg er glad for at jeg er voksen og kan ta mine egne valg seksuelt, ikke føler meg presset til noe som helst. Og egentlig er jeg ganske glad for at analsex var ganske tabu i mine fjortis tider da jeg nok kunne ha funnet på gjøre noe jeg egentlig ikke hadde lyst til... Jeg kunne aldri tenkt meg å prøve analsex. Jeg mener at det ikke skal noe inn der, bare ut. For meg er et helt bakvendt, men hva andre gjør får være opp til dem. Heldigvis er ikke samboeren min interessert i det heller, og om jeg hadde prøvd å stikke noe som helst baki der hadde jeg nok fått meg en liten smell tror jeg.... :gjeiper: 2
Gjest hun der Skrevet 29. januar 2011 #69 Skrevet 29. januar 2011 En seksolog skrev en gang at den antakeligvis viktigste årsaken til at mange ikke hadde glede av analsex, var at de hadde et uavklart forhold til egen seksualitet, var usikker eller hadde angst for avføring. Så hvis man fikk orden på dette, ville sjansen for å utforske analsex på en vellykket måte øke. Da ble vel en del av dere provoserte igjen, tenker jeg. Det får så være, men dette var seksologens mening. Ikke akkurat provosert, men jeg får vel ikke særlig tiltro til sexologer som ikke tar høyde for individuelle lyster og preferanser. Jeg har ikke uavklart forhold til egen seksualitet, er sikker på meg selv, stoler 100% på partneren min og har ikke noe angst for bajs. Likevel finner jeg ikke gleden i analsex. Selv en finger i anus er uinteressant, og ikke fordi det er vondt, men fordi jeg ikke synes det kjennes deilig eller følsomt der. Som oftest får jeg bare bæsjetrang og mister fokus på nytelsen. Men det er jo egentlig ikke noe stort problem uansett, da jeg bare lar være å ha det og heller konsentrerer meg om å gjøre andre ting som jeg tenner på og har lyst til. Ikke er partneren min så veldig opptatt av analsex heller, så jeg slipper å bli mast på eller måtte gjøre rede for hvorfor jeg ikke vil ha det. Det meste av seksuelle aktiviteter kan sikkert gå inn under "føles godt om man gjør det riktig", men poenget er jo at alle liker ikke det samme og ingen skal være nødt til å gjøre noe de ikke tenner på. Men hvis man leser på KG får man jo inntrykket av at det ikke er lov å la være å ha typer sex man ikke tenner på. Noen høres jo ut som at de er helt hysterisk opptatt av å "omvende" folk som ikke tenner på det samme som dem. Kan de ikke bare kose seg med analsex og innse at ikke alle liker det like godt? Det er normalt både å like analsex og å ikke like det, men det er visst ikke helt godtatt på KG 4
Morea Skrevet 29. januar 2011 #70 Skrevet 29. januar 2011 Denne tråden er noe av det rarere jeg har lest på KG, og det sier ikke lite. Noen liker det (inkludert meg selv, selv om det ikke er en veldig vanlig del av vårt sexliv) og andre gjør det ikke. Hvis du ikke liker det ikke gjør det. Hvis du ikke har lyst til å prøve det, ikke prøv det! Du kan ha et topp sexliv likevel. Hva er problemet? Det er ikke slik at jeg må sitte på en krakk på soverommet til folk og se hva de gjør. Så lenge to voksne mennesker frivillig og med felles lyst synes det er digg så hvorfor ikke`??? Jet synes faktisk det er godt, så er jeg gal?? Fordi det fysiologisk ikke er et punkt A til Å der? Ja, det er et problem at unge mennesker blir utsatt for press når det gjelder sexlivet. Men det gjelder mye mer en analsex. Hva med webcams? Sex i fylla? etc etc. Her er det å lære grensesetting som er viktig, og å lære de at de må kjenne sine egne grenser og stå for det. Og av og til (helst i et ok forhold) å finne ut at det likte jeg ikke gitt. Om det er anal eller andre ting. Vi leser stadig på KG om de som ikke liker oralsex, eller blowjobs. Da må de grensene respekteres da naturligvis. Og er det en deal breaker så ja.... 1
Jalp Skrevet 29. januar 2011 #71 Skrevet 29. januar 2011 Kan de ikke bare kose seg med analsex og innse at ikke alle liker det like godt? Det er normalt både å like analsex og å ikke like det, men det er visst ikke helt godtatt på KG Nå var vel trådens start det motsatte. TS skriver jo nærmest at artikkelen er vranglære og at alle som påstår at de liker analsex ikke vet sitt beste eller blir utnyttet. Det kunne ikke falle meg inn å presse den formen for sex på noen, men jeg mener at innledningen var svært tendensiøs i tillegg til at den inneholdt faktiske feil. De som liker analsex bør få nyte dette uten å bli kallt undertrykte, undertrykkere eller perverse svin. Jeg oppfatter at realitene er motsatt av det du beskriver. Det var anti-leiren som startet denne tråden. Husk det. 3
Havbris Skrevet 29. januar 2011 #72 Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg har vel knapt sett makan til fjortis-nivå på noen debatt noen gang her på KG. Det kunne med fordel vært mer av at man uttalte seg på EGNE vegne og ikke så mye på andres. Om noen liker analsex, bør de få gjøre det uten å henges på det groveste. Noen liker det, andre ikke. Vanskeligere er det faktisk ikke. For øvrig må jeg si at jeg IKKE er imponert over faktakunnskapen om emnet. Når man strør om seg med klare faktafeil, blir det rimelig komisk. Og barnslig. TS: Faktum er at anus er MYE mer følsom enn vaginaen. Den viktigste årsaken til det er at vagina også er en fødselskanal. Hvis vagina har hatt like mange nervetråder son anus, har fødsel sannsynligvis vært umulig uten full narkose. En seksolog skrev en gang at den antakeligvis viktigste årsaken til at mange ikke hadde glede av analsex, var at de hadde et uavklart forhold til egen seksualitet, var usikker eller hadde angst for avføring. Så hvis man fikk orden på dette, ville sjansen for å utforske analsex på en vellykket måte øke. Da ble vel en del av dere provoserte igjen, tenker jeg. Det får så være, men dette var seksologens mening. Jalp - jeg følger deg langt på vei her - men jeg dropper ut når du bringer inn argumentasjonen fra denne spesifikke sexologen - og jeg er faktisk ikke sikker på om det skulle ha vært et ironiflagg på innlegget ditt. Angst for avføring og uavklart forhold til egen seksualitet smaker litt for mye Freudiansk tankegods for meg. Ja - det kan handle om uavklart forhold til egen seksualitet - men den kommer nok ikke til uttrykk bare gjennom å ikke ville ha analsex. Sannsynligvis vil den vise seg på andre måter. Et avklart og fritt forhold til egen sexualitet kan bety å velge inn mye fordi det tiltaler og er godt, men det betyr også at vi har mulighet til å velge noe vekk. Det ligger i frihetens natur. De som hyler og har behov for å uttrykke sin avsmak for andre former for seksualitet enn sin egen har ikke tatt stilling til det. Endret 29. januar 2011 av Havbris 3
Gjest nese Skrevet 30. januar 2011 #73 Skrevet 30. januar 2011 Why do women who have anal sex get more orgasms?s?
Yme Skrevet 30. januar 2011 #74 Skrevet 30. januar 2011 Neivel, kanskje punket bare har blitt sammenliknet med kvinners G-punkt da, men menn har iallefall et punkt (kall det hva du vil) lokalisert i endetarmen som Kan gi nytelse. Forklarer kanskje hvorfor menn flest barrikerer seg på dass og sitter i timesvis og koser seg mens de driter! Nei, de har ikke noe som helst punkt i endetarmen som har blitt sammenlignet med kvinnens g-punkt. Det det var snakk om var at menn kunne få bra orgasme av å stimulere prostataen, som er et eget organ og helt uavhengig av tarmen. Informasjon som dette er ikke vanskelig å finne, så jeg forstår ikke hvorfor det er en så utbredt myte. Jeg har aldri hørt om at menn liker å bæsje. Det er godt å få letta på trykket, men selve bæsjinga er ikke behagelig. Mulig noen synes det er digg, men det har nok lite med prostataen å gjøre.
Gjest hun der Skrevet 30. januar 2011 #75 Skrevet 30. januar 2011 Nå var vel trådens start det motsatte. TS skriver jo nærmest at artikkelen er vranglære og at alle som påstår at de liker analsex ikke vet sitt beste eller blir utnyttet. Det kunne ikke falle meg inn å presse den formen for sex på noen, men jeg mener at innledningen var svært tendensiøs i tillegg til at den inneholdt faktiske feil. De som liker analsex bør få nyte dette uten å bli kallt undertrykte, undertrykkere eller perverse svin. Jeg oppfatter at realitene er motsatt av det du beskriver. Det var anti-leiren som startet denne tråden. Husk det. Ja, men jeg svarte ikke bare utifra TS' sine vrangforestillinger. Gjennomgangstonen her på KG er som oftest at analsex enten er fysj og æsj eller perverst, eller så er det noe ALLE burde ha og se til å lære seg hvis de ikke liker det. Det er sjeldent særlig forståelse blant folk her at man har forskjellige tenningsmønstre og at det meste er normalt. Det gjelder både analsex og mange andre typer sex. Men joda jeg vet at det ofte er noen få trangsynte som roper høyest og dermed høres best. Anti-leiren her er forøvrig én person som aldri har vist særlig stor vilje til til å se ting fra flere sider. Det er sjeldent jeg gidder å ta hennes ord alvorlig.
Jalp Skrevet 30. januar 2011 #76 Skrevet 30. januar 2011 Jalp - jeg følger deg langt på vei her - men jeg dropper ut når du bringer inn argumentasjonen fra denne spesifikke sexologen - og jeg er faktisk ikke sikker på om det skulle ha vært et ironiflagg på innlegget ditt. Jeg ser TS innlegg og seksologens meninger som to motpoler i sakens anledning. KG`s artikkel er vel langt på vei ment å være opplysende og en oppfordring til utforskning av en positiv seksualitet. Noe som kan berike. Isteden for undring og lyst til å prøve, fikk man negativitet og ekstreme meneinger, slik TS ordlegger seg. Selv står jeg ikke inne for noen av disse to oppfatningene. Evhver får utforske det man vil, når man har lyst til det. Og aller helst uten at man skal bli stigmatisert verken den ene eller andre veien.
Jalp Skrevet 30. januar 2011 #77 Skrevet 30. januar 2011 Ja, men jeg svarte ikke bare utifra TS' sine vrangforestillinger. Gjennomgangstonen her på KG er som oftest at analsex enten er fysj og æsj eller perverst, eller så er det noe ALLE burde ha og se til å lære seg hvis de ikke liker det. Det er sjeldent særlig forståelse blant folk her at man har forskjellige tenningsmønstre og at det meste er normalt. Det gjelder både analsex og mange andre typer sex. Men joda jeg vet at det ofte er noen få trangsynte som roper høyest og dermed høres best. Anti-leiren her er forøvrig én person som aldri har vist særlig stor vilje til til å se ting fra flere sider. Det er sjeldent jeg gidder å ta hennes ord alvorlig. OK.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #78 Skrevet 30. januar 2011 Det meste av seksuelle aktiviteter kan sikkert gå inn under "føles godt om man gjør det riktig", men poenget er jo at alle liker ikke det samme og ingen skal være nødt til å gjøre noe de ikke tenner på. Men hvis man leser på KG får man jo inntrykket av at det ikke er lov å la være å ha typer sex man ikke tenner på. Noen høres jo ut som at de er helt hysterisk opptatt av å "omvende" folk som ikke tenner på det samme som dem. Kan de ikke bare kose seg med analsex og innse at ikke alle liker det like godt? Det er normalt både å like analsex og å ikke like det, men det er visst ikke helt godtatt på KG Dette er jeg enig i. Irriterer meg grønn over de analsex elskerene som på dø og liv skal presse andre til å prøve det pga det er jo så deilig og godt. Ja det er sikkert deilig for noen men ikke alle liker eller tenner på det og da blir jeg litt irritert når andre prøver å presse andre til å like noe de ikke tenner på. Jeg har blitt pult og fingret i tarmen men det var ikke deilig en plass, så jeg kommer ikke til å prøve det igjen.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #79 Skrevet 30. januar 2011 Glemte også å få med at man får verbal juling og blir angrepet med en gang hvis man synes analsex er ekkelt og ikke tenner på det. Har man ikke analsex er bare prippen og kjedelig i følge noen Jeg har ikke noe imot de som tenner på dette og liker analsex MEN man får godta ikke alle liker det like godt som deg. 1
Gjest HunterLady Skrevet 30. januar 2011 #80 Skrevet 30. januar 2011 Glemte også å få med at man får verbal juling og blir angrepet med en gang hvis man synes analsex er ekkelt og ikke tenner på det. Har man ikke analsex er bare prippen og kjedelig i følge noen Jeg har ikke noe imot de som tenner på dette og liker analsex MEN man får godta ikke alle liker det like godt som deg. Det virker mer som det er motsatt. Med en gang jeg sier at jeg liker og nyter analsex, så blir jeg angrepet og folk kommer med barnslige kommentarer om at jeg ikke godtar at andre ikke liker det osv. Kan si det her, så alle ser: Jeg godtar fullt ut at ikke alle har like seksuelle preferanser. Men ja, jeg synes det er rart at noen prater så mye dritt om en ting de ikke har tilstrekkelig kunnskap eller erfaring om. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå