Gå til innhold

Redd for å ta bakveien ?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Får håpe det ;)

Er jo tre hull i underlivet og...

Trodde du seriøst at det var snakk om urinrøret?? Det er litt forstyrrende.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde du seriøst at det var snakk om urinrøret?? Det er litt forstyrrende.

Det var nå en gang at frk seksuelt frigjort skulle synes noe var forstyrrende. Da kan jeg jo opplyse deg om at en venninne av meg som jobbet på kondomeriet fortalte om folk som kjøpte tynne reagensrør for å stikke opp i urinrøret. For nytelse, faktisk. Så nei, ikke alle finner penetrering av urinrør forstyrrende.

• Liker 2
Skrevet

Menn har like stor rett til å ønske seg analsex som kvinner har rett til å si nei. Det handler om å finne en person som lever på de samme premisser som en selv. Easy as that...

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Det var nå en gang at frk seksuelt frigjort skulle synes noe var forstyrrende. Da kan jeg jo opplyse deg om at en venninne av meg som jobbet på kondomeriet fortalte om folk som kjøpte tynne reagensrør for å stikke opp i urinrøret. For nytelse, faktisk. Så nei, ikke alle finner penetrering av urinrør forstyrrende.

Litt bitter eller??

Jeez!

Joda, jeg vet dette. Folk stikker til og med skjeer opp der! Men JEG synes det høres meget vondt ut, og når folk refererer til de tre hull, så mener de som oftest munn, fitte og rumpe.

• Liker 1
Skrevet

Anatomisk sett er jo kvinnens kropp skapt for å gi henne sinnsykt mye nytelse . eks multiorgasmer som er medfødt egenskap hos kvinner flest . Men ikke på menn i like stor grad . Så biologisk - er vi laget for å få nytelse , helt klart !

Menn er skapt for å gi kvinnen nytelse : ) Han får lov å nyte litt han også og kroppen hennes - men hans innstilling er å TILFREDSSTILLE HENNE ! Forde han vil føle seg flau og mindreverdig som mann og elsker - hvis han feiler og ikke klarer det : ) Mannens eget EGO og selvtillitt vokser jo mange hakk oppover , når han er flink gutt og gir henne masse orgasmer : ) Etter hva jeg har personlig erfart ...he he

Har du fulgt med i timene på skolen?

Tror du virkelig at naturen har utviklet seg med mål for at mannen skal tilfredstille kvinnen? Eneste grunnen til at sex er godt, det er så man skal ha driv for å gjøre det. Det er en del av naturens "gulrot på pinne forran hesten". Men i naturen er det da satt mest fokus på menn sine orgasme, det er derfor den kommer så mye fortere og faktisk er en essensiell del av befruktelsen. Det blir ikke barn uten at mannen får orgasme, men for kvinner har det ingenting å si på befruktningen. Det finnes forskere som mener den kvinnlige orgasmen er "etterslep fra prossesen mellom mann/kvinne, og er en slags feil/bug/uhell(kall det hva du vil)"

Sex har en funksjon, ene og alene... Føre gener virdere.

Skrevet

Men i naturen er det da satt mest fokus på menn sine orgasme, det er derfor den kommer så mye fortere og faktisk er en essensiell del av befruktelsen. Det blir ikke barn uten at mannen får orgasme, men for kvinner har det ingenting å si på befruktningen. Det finnes forskere som mener den kvinnlige orgasmen er "etterslep fra prossesen mellom mann/kvinne, og er en slags feil/bug/uhell(kall det hva du vil)"

Hvor har du det fra? Kvinnens orgasme høyner sannsyneligheten for å bli gravid med omkring 50%, da den fører spermen lengre opp i skjeden. Den er altså ikke en nødvendighet for at hun skal bli gravid, men det har absolutt en evolusjonell funksjon, likevel.

• Liker 2
Skrevet

Hvor har du det fra? Kvinnens orgasme høyner sannsyneligheten for å bli gravid med omkring 50%, da den fører spermen lengre opp i skjeden. Den er altså ikke en nødvendighet for at hun skal bli gravid, men det har absolutt en evolusjonell funksjon, likevel.

Discovery/national geographic en av de, husker ikke :P

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporinger

Bond, mod

Skrevet

Kjære deg!

Ingen som ikke vil eller har lyst til å ha analsex skal ha det. Ingen skal gjøre noe de ikke har lyst til mener nå jeg. Ingen skal presses til noe.

Likevel så synes jeg du kan respektere oss kvinner som faktisk nyter analsex. Innlegget ditt støter meg. Du sier at det er ekkelt, uten at du egentlig vet hva det handler om å hvordan det kan føles. Du har selvfølgelig lov til å mene hva du vil, men jeg synes du bør tenke over hva du skriver.

Jeg synes du misforstår hva anale gleder er. Det er ikke en erstatning for vaginal penetrering. Det er en ekstra gode. Akkurat som at munnen ikke er en erstatning for vaginal penetrering. Og hvordan du snakker om at analen kunne vært en erstatning for en ødelagt og vid vagina, det er helt hårreisende hvordan du skriver synes jeg. Samtidig synes jeg oppriktig synd på deg. Du skriver om en ødelagt og vid vagina, du skriver om at kvinner leser artikler og føler seg presset av menn og indirekte samfunnet til å utføre analsex. Det viser meg at du har et utrolig lavt selvbilde. Du bryr deg tydeligvis veldig mye om hvordan du tar deg ut, og er forferdelig redd for at vaginaen din en dag skal bli vid. Du har kanskje et kroppsbilde som innebærer at alle kvinne må ha trange vaginaer. Det er trist synes jeg, hvordan jeg tror at du tenker.

Du snakker nedlatende når du bruker ord som rævpult. Føler du deg bra når du nedverdiger andre mennesker? Man kan gi uttrykk for sin egen mening uten å skrive rævpult. Og jeg synes faktisk at analsex er kjempe godt, både med mannen min og med leketøy. Og ja, jeg tar han i analt også. Det handler om å ha et trygt partnerskap synes jeg. Å ha en man virkelig stoler på, og som er oppriktig glad i deg.

Jeg håper du forstår at jeg respekterer din mening, men ikke hvordan du ytrer den.

Mvh. Hanne.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det som irriterer meg med den artikelen er at den begynner med "det er mulig for alle å nyte analsex". Det skaper et unødvendig press. I tillegg er det lagt vekt på at hvis det føles unaturlig, er det fordi det gjøres feil:

For noen kvinner vil det føles helt naturlig og godt, mens for andre vil det føles helt feil, men det handler i følge Silvia Joveng ved nettstedet Rosakanin.no, alltid om hvordan det gjøres.

- Om det gjøres riktig, kan det føles som en deilig nytelse som man ikke får ved penetrering i vagina. Rumpehullet har en rekke følsomme nervetråder som vil forsterke opplevelsen og vil kunne gjøre at du får en sterkere nytelse. Med stimuli av for eksempel klitoris samtidig, vil det kunne gi deg en sterk nytelse og en heftig analorgasme, forteller Joveng.

Så står det senere i artikkelen at man skal lytte til seg selv og den samme gamle regla om å gjøre noe man ikke vil, men det får veldig lite fokus, og det handler mest om at noen har en psykisk sperre for det, som kan tøyes. Kjenner jeg blir irritert av dette ensidige fokuset.

Jeg er såpass sikker på meg selv og hva jeg kan tenke meg å prøve ut at jeg ikke lar en sånn artikkel diktere meg, og finner jeg ut at jeg har lyst til å prøve å "lære meg" å nyte analsex seinere, så tar jeg det i så fall den gangen. Nå er det uaktuelt.

Endret av Airi
  • Liker 3
Skrevet

Det som irriterer meg med den artikelen er at den begynner med "det er mulig for alle å nyte analsex". Det skaper et unødvendig press. I tillegg er det lagt vekt på at hvis det føles unaturlig, er det fordi det gjøres feil:

Så står det senere i artikkelen at man skal lytte til seg selv og den samme gamle regla om å gjøre noe man ikke vil, men det får veldig lite fokus, og det handler mest om at noen har en psykisk sperre for det, som kan tøyes. Kjenner jeg blir irritert av dette ensidige fokuset.

Jeg er såpass sikker på meg selv og hva jeg kan tenke meg å prøve ut at jeg ikke lar en sånn artikkel diktere meg, og finner jeg ut at jeg har lyst til å prøve å "lære meg" å nyte analsex seinere, så tar jeg det i så fall den gangen. Nå er det uaktuelt.

Jeg og typen gjorde analsex på riktig måte med masse glidemiddel, mye oppvarming , jeg var avslappet osv osv og det var ikke godt. Har prøvd flere ganger men det var ikke noe for meg. Fikk null nytelse. Tror det er forskjell fra person til person om man liker det eller ikke. Men uansett så skal ingen bli tvingt til å gjøre noe man ikke vil!

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det er forsåvidt sannheten i det.

Men de fleste artikler glemmer å nevne, er tilvenningen om å ha noe der bake. De fleste sier "med mye oppvarming går det bra" - men "oppvarmingen" bør egentlig vare i flere måneder, med gradvis tilvenning.

Ellers er det helt korrekt at ALLE damer kan nyte det, om det gjøres riktig. Og riktig er helt individuelt.

• Liker 2
Skrevet

Litt bitter eller??

Jeez!

Joda, jeg vet dette. Folk stikker til og med skjeer opp der! Men JEG synes det høres meget vondt ut, og når folk refererer til de tre hull, så mener de som oftest munn, fitte og rumpe.

Bitter? Hvorfor det?

Jeg bare pekte på det faktum at du alltid er den som skryter av hvor mye du elsker å eksperimentere og sier ting som at "folk som ikke eksperimenterer kan jo ikke være like glad i sex som dem som gjør det". Derfor blir det litt fjernt at du plutselig kaller andres seksuelle aktiviteter for "forstyrrende". Eller kanskje du for første gang kom med en noe motvillig innrømmelse om at det finnes noe du også anser som uaktuelt i sex?

forøvrig synes jeg Airi sier det bra over her. Artikkelen skaper faktisk et press på dem som prøver å få partneren til å forstå at analsex ikke er ønskelig. Det finnes liksom ingen god nok unnskyldning for å ikke nyte analsex, siden en "ekspert" fra Rosa Kanin sier at ALLE damer kan nyte analsex.

TS tar helt av og er på andre siden igjen, for mange damer elsker analsex og nyter det. Men ikke alle gjør det, og det skal også være lov å la være å ha analsex om man ikke ønsker det. Uten å måtte forsvare seg i øst og vest. Nei burde holde.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Bitter? Hvorfor det?

Jeg bare pekte på det faktum at du alltid er den som skryter av hvor mye du elsker å eksperimentere og sier ting som at "folk som ikke eksperimenterer kan jo ikke være like glad i sex som dem som gjør det". Derfor blir det litt fjernt at du plutselig kaller andres seksuelle aktiviteter for "forstyrrende". Eller kanskje du for første gang kom med en noe motvillig innrømmelse om at det finnes noe du også anser som uaktuelt i sex?

forøvrig synes jeg Airi sier det bra over her. Artikkelen skaper faktisk et press på dem som prøver å få partneren til å forstå at analsex ikke er ønskelig. Det finnes liksom ingen god nok unnskyldning for å ikke nyte analsex, siden en "ekspert" fra Rosa Kanin sier at ALLE damer kan nyte analsex.

TS tar helt av og er på andre siden igjen, for mange damer elsker analsex og nyter det. Men ikke alle gjør det, og det skal også være lov å la være å ha analsex om man ikke ønsker det. Uten å måtte forsvare seg i øst og vest. Nei burde holde.

Innlegget ditt var bittert ladd.. "Frk Frigjort" liksom!

Har aldri kalt meg for noe slikt. Men ja, min "kampsak" er blant annet analsex, så jeg er litt vel engasjert på akkurat dette temaet.

Hehe, vel, det som var forstyrrende (det jeg sikta til) var at noen assosierte de tre hull med de tre der nede. Normalt så assosieres det jo slettes ikke med de tre, men med munnen som tredje, og ikke urinrøret.

MEN JA, at noen måtte foretrekke å putte gjenstander opp urinrøret er dog littegranne forstyrrende i og med at det kan være farlig (men det var ikke det jeg sikta til som sakt. But whatever floats your boat. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan den artikkelen skape press? Er dere viljeløse eller? Lettpåvirkelige? Lettlurte?

Skrevet

Jeg er mann, og jeg kunne ikke tenke meg å ta en jente analt, så til de av dere som tror alle menn går og tenker på at de har så lyst til dette: Ta det med ro.

Den snevre klanen her på kg som roper om hvor normalt og deilig dette er, er ikke flertallet av menn..

• Liker 3
Skrevet

Innlegget ditt var bittert ladd.. "Frk Frigjort" liksom!

Har aldri kalt meg for noe slikt. Men ja, min "kampsak" er blant annet analsex, så jeg er litt vel engasjert på akkurat dette temaet.

Hehe, vel, det som var forstyrrende (det jeg sikta til) var at noen assosierte de tre hull med de tre der nede. Normalt så assosieres det jo slettes ikke med de tre, men med munnen som tredje, og ikke urinrøret.

MEN JA, at noen måtte foretrekke å putte gjenstander opp urinrøret er dog littegranne forstyrrende i og med at det kan være farlig (men det var ikke det jeg sikta til som sakt. But whatever floats your boat. ;)

Hva mener du med kampsak? At du skal prøve å få alle til å elske det så mye som deg eller hva mener du egentlig?

Skrevet (endret)

Det er forsåvidt sannheten i det.

Men de fleste artikler glemmer å nevne, er tilvenningen om å ha noe der bake. De fleste sier "med mye oppvarming går det bra" - men "oppvarmingen" bør egentlig vare i flere måneder, med gradvis tilvenning.

Ellers er det helt korrekt at ALLE damer kan nyte det, om det gjøres riktig. Og riktig er helt individuelt.

Alle menn kan sikkert nyte ball busting også, hvis det gjøres riktig - helt individuelt... Jeg mistenker at det som er riktig for meg er å ikke få noe inn der. Jeg har fått oppleve både å få en finger inn og en penis, og uansett hvor avslappet jeg var til det, var det ikke noe som fristet til videre utforskning. Endret av Airi
  • Liker 2
Skrevet

Alle menn kan sikkert nyte ball busting også, hvis det gjøres riktig - helt individuelt... Jeg mistenker at det som er riktig for meg er å ikke få noe inn der. Jeg har fått oppleve både å få en finger inn for og en penis, og uansett hvor avslappet jeg var til det, var det ikke noe som fristet til videre utforskning.

NO SHE DIDN'T?!?!?!??

Det er noe HELT annet å utøve VOLD mot et menneske og det å ha sex. Klarer du ikke å se den forskjellen så håper jeg for all del at du for evig og all tid forblir sex-løs!

Skrevet

Menn har to, da skal de også brukes! Frem med agurken og strap-on jenter!

HAHAHA her er det likestilling til lands, så hvis alle jenters sine hull skal brukes skal søren meg alle hullene til menna også brukes;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...