Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #1 Del Skrevet 7. mai 2002 jeg kommer rett fra skjønnhetsklinikken, har nettopp vokset leggene og under armene.. FY FAEN det gjorde vondt! uffameg, smerte! men det går jo over da etter en liten stund.. er det mange som vokser lårene også? eller har erfaringer med å vokse magen/armene. som dere sikkert skjønner, så har jeg ganske kraftig hårvekst, og laser blir for dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 7. mai 2002 #2 Del Skrevet 7. mai 2002 Vokser nå armene med "hjemme-voks" og det fungerer fint.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 7. mai 2002 #3 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg vokser legger, lår og bikinilinjen. Gjør det selv med Veet varm voks, og synes jeg tar hårene bedre selv enn de gjør på salongen. Dessuten er det mye billigere å gjøre det selv, men jeg bruker dobbelt så lang tid, og må vri meg i alle vinkler for å få det til skikkelig. Slike ferdig strips synes jeg ikke tar så bra. Føler at de river av mange av hårene istedet for å dra dem ut med rota. Under armene barberer jeg, for det tar bare noen sekunder, og jeg bryr meg ikke så mye om pigger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #4 Del Skrevet 8. mai 2002 Jen - følger det med noen form for "strimler" når man kjøper varmvoks, eller må man være kreativ å finne slike selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #5 Del Skrevet 8. mai 2002 strimler følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 8. mai 2002 #6 Del Skrevet 8. mai 2002 Hva er dette med strimler? Jeg bruker "hjemme-varmvoks", men det har aldri fulgt med strimler... Er det virkelig jeg som har klart å lage min egen lille vri igjen?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #7 Del Skrevet 8. mai 2002 det fulgte ihvertfall strimler med veet-boksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #8 Del Skrevet 8. mai 2002 Amanda - du må jo ha noe til å rive voksen av med? Hilsen den anonyme som først spurte om strimlene (og som kun har erfaring med "ferdigstrips"):-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 8. mai 2002 #9 Del Skrevet 8. mai 2002 Eh, neida! Jeg bare tar tak ytterst i voksen, og river av. Går så fint, så...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2002 #10 Del Skrevet 9. mai 2002 Den var ny! Men hvis det funker er det vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 9. mai 2002 #11 Del Skrevet 9. mai 2002 Hvor vondt gjorde det å vokse under armene??? Har lege tenkt å prøve men, det er jo ganske smertefult på leggene... Så, var det verdt det???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå