Gjest Vulture Skrevet 30. januar 2011 #21 Skrevet 30. januar 2011 Skjønner den tankegangen. Jeg har vært konstant forelsket de siste tre årene fordi hver forelskelse som mislyktes ble erstattet med en ny forelskelse. Nå tok mitt nesten ettårige forhold slutt for rundt syv uker siden, og jeg orker ikke tanken på å lete rundt etter ny fyr før jeg "finner" meg selv. Dessuten: De beste guttene(kjærestekandidater) kommer som regel når en minst venter det
Sulosi Skrevet 30. januar 2011 #22 Skrevet 30. januar 2011 Skjønner den tankegangen. Jeg har vært konstant forelsket de siste tre årene fordi hver forelskelse som mislyktes ble erstattet med en ny forelskelse. Nå tok mitt nesten ettårige forhold slutt for rundt syv uker siden, og jeg orker ikke tanken på å lete rundt etter ny fyr før jeg "finner" meg selv. Dessuten: De beste guttene(kjærestekandidater) kommer som regel når en minst venter det Her er det vel helst motsatt... jeg må bli kjent for at jeg skal få følelser hvilket betyr at om jeg ikke beveger meg utpå så skjer det heller ikke noe. (å hvor jeg savner en skikkelig forelskelse) Men så har det seg slik at jeg har vert VELDIG uheldig med de mennene jeg har forsøkt å bli kjent med de siste tre årene. Derfor mener jeg det beste er å avtå til jeg finner ut hvorfor jeg er så dårlig på å luke ut ugresset tidsnok.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2011 #23 Skrevet 30. januar 2011 Skjønner den tankegangen. Jeg har vært konstant forelsket de siste tre årene fordi hver forelskelse som mislyktes ble erstattet med en ny forelskelse. Nå tok mitt nesten ettårige forhold slutt for rundt syv uker siden, og jeg orker ikke tanken på å lete rundt etter ny fyr før jeg "finner" meg selv. Dessuten: De beste guttene(kjærestekandidater) kommer som regel når en minst venter det Dette er komplett uforståelig for meg
Gjest Vulture Skrevet 30. januar 2011 #24 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Dette er komplett uforståelig for meg Hver forelskelse ble erstattet med en ny forelskelse, om du skjønner:) Endret 30. januar 2011 av Vulture
womenwomen Skrevet 30. januar 2011 #25 Skrevet 30. januar 2011 Jeg avstår til jeg finner "den rette" og vet hvorfor jeg ikke finner han. Jeg får ikke lett de riktige følelsene (kan bli fasinert og lure meg selv) og de to gangene jeg har fått ekte følelser de siste 6 årene har det endt med store svik. Så altså, jeg har elsket og tapt stort to ganger på seks år og kommer ikke helt over det. Ikke at jeg sitter og depper men jeg kjenner at det svir. Så nå er målet å finne ut hvordan jeg skal bli kvitt den svien.... DET ER BEDRE Å HA ELSKET OG TAPT - ENN ALDRI Å HA ELSKET ..... Vi er heldige som får oppleve dette . Ta det ikke som en selvfølge . Bevar det som gode og søte minner . Noe godt kom det vell ut av det , tross alt ? Og du får nye sjangser . Vent å se : )
Gjest brutal_mann Skrevet 31. januar 2011 #26 Skrevet 31. januar 2011 Hver forelskelse ble erstattet med en ny forelskelse, om du skjønner:) Nettopp, et er DET som er uforståelig for meg. Hvordan kan en forelske seg uten opphold mellom forelskelsene...
Gjest KateW Skrevet 31. januar 2011 #27 Skrevet 31. januar 2011 Nettopp, et er DET som er uforståelig for meg. Hvordan kan en forelske seg uten opphold mellom forelskelsene... Aner ikke, jeg har ikke sjans til det!
MaxHansen Skrevet 31. januar 2011 #28 Skrevet 31. januar 2011 De fleste jenter er overfladiske og vet ikke bedre enn å bli sjarmert av de typene som får seg til å skape seg mest mulig etter kl 01:30 på fre\lør natta foran dem. Nå skal det sies at like søker like så da har man jo funnet hverandre. Så føler du deg i samme kategori så vil det forbli med drømmen om å finne "den rette" tror jeg. Desto mer *enkel* og overfladisk man er av person desto lettere vil lettere vil man ha det til å finne hverandre iallefall. Nå skal det jo litt til for at en klovn er like morsom hver dag\kveld så naturlig nok blir kvinnen lei av klovnen og savnet etter noe mer dyphet hos\fra vedkommennde melder seg. Noe som nok blir litt for mye å forvente dessverre...kan ikke gjøre gråstein om til gull osv you know.
Steinar40 Skrevet 31. januar 2011 #29 Skrevet 31. januar 2011 DET ER BEDRE Å HA ELSKET OG TAPT - ENN ALDRI Å HA ELSKET ..... Pissprat! You show me a good loser ... and I'll show you a loser. 1
Kosemose Skrevet 31. januar 2011 #30 Skrevet 31. januar 2011 Aner ikke, jeg har ikke sjans til det! Kanskje, hvis man er "hekta" og egentlig ikke er forelska, da kan en ny forelskelse ta vekk hekta-følelsen for den andre. Hvis du skjønner hva jeg mener (skjønner det knapt selv )
Gjest brutal_mann Skrevet 31. januar 2011 #31 Skrevet 31. januar 2011 Kanskje, hvis man er "hekta" og egentlig ikke er forelska, da kan en ny forelskelse ta vekk hekta-følelsen for den andre. Hvis du skjønner hva jeg mener (skjønner det knapt selv ) Du tenker på å være seriebetatt?
Kosemose Skrevet 31. januar 2011 #32 Skrevet 31. januar 2011 Du tenker på å være seriebetatt? Ja, enten seriebetatt, eller at man er ulykkelig forelska og ikke klarer å gi helt slipp før man blir forelska (eller betatt) på nytt. Er det det som kalles rebound?
Gjest brutal_mann Skrevet 31. januar 2011 #33 Skrevet 31. januar 2011 Ja, enten seriebetatt, eller at man er ulykkelig forelska og ikke klarer å gi helt slipp før man blir forelska (eller betatt) på nytt. Er det det som kalles rebound? Betatt er en rebound ja. Vedkommende er bare spennende til en innser at det er kjedelig å ha seg uten å være oppriktig forelsket. Er en forelsket kan en ikke få nok, okke som.
Gjest KateW Skrevet 1. februar 2011 #34 Skrevet 1. februar 2011 Kanskje, hvis man er "hekta" og egentlig ikke er forelska, da kan en ny forelskelse ta vekk hekta-følelsen for den andre. Hvis du skjønner hva jeg mener (skjønner det knapt selv ) Æ tog an!
Gjest döderlein Skrevet 1. februar 2011 #35 Skrevet 1. februar 2011 De fleste jenter er overfladiske og vet ikke bedre enn å bli sjarmert av de typene som får seg til å skape seg mest mulig etter kl 01:30 på fre\lør natta foran dem. Nå skal det sies at like søker like så da har man jo funnet hverandre. Så føler du deg i samme kategori så vil det forbli med drømmen om å finne "den rette" tror jeg. Desto mer *enkel* og overfladisk man er av person desto lettere vil lettere vil man ha det til å finne hverandre iallefall. Nå skal det jo litt til for at en klovn er like morsom hver dag\kveld så naturlig nok blir kvinnen lei av klovnen og savnet etter noe mer dyphet hos\fra vedkommennde melder seg. Noe som nok blir litt for mye å forvente dessverre...kan ikke gjøre gråstein om til gull osv you know. Det har skjedd noen ganger at jeg ble kjent med de "tidligere" på fest, andre ikke. Men nå er det faktisk en som virker som han vil ha meg. Vi begynte å snakke via felles kjente i edru tilstand. Han er snill og god, men allikevel... Det er ingen sommerfugler hos meg. Selv om han virker utrolig trygg og aldri ville gjort meg noe vondt. Det er liksom noe som ikke stemmer alltid xD
Gjest Vulture Skrevet 2. februar 2011 #36 Skrevet 2. februar 2011 Ja, enten seriebetatt, eller at man er ulykkelig forelska og ikke klarer å gi helt slipp før man blir forelska (eller betatt) på nytt. Er det det som kalles rebound? Det var nok det sistnevnte i mitt tilfelle. Jeg klarte ikke å gi slipp på følelsene for vedkommende før jeg ble forelsket/betatt i en ny en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå